|

بانک‌ها روی خط اخبار

بانک تجارت:
بانک تجارت در مسیر حمایت و رونق صنعت گردشگری
بانک تجارت با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور تفاهم‌نامه همکاری مالی امضا ‌کرد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، ظهر چهارشنبه، دوازدهم دی‌، با حضور رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت، علیرضا حاجعلی رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت، ولی‌الله تیموری معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حرمت‌الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از مسئولان در ساختمان مرکزی بانک تجارت برگزار شد. دفاتر خدمات مسافرتی عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران بر‌اساس این تفاهم‌نامه می‌توانند در قالب بسته تخصصی که از سوی بانک تجارت ارائه می‌شود، خدماتی مانند صدور ضمانت‌نامه به‌ نفع ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی با توجه به دستورالعمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نیز ارائه خدمات شرکت‌های زیرمجموعه بانک به‌ویژه شرکت بیمه تجارت نو و صرافی تجارت را دریافت کنند. بسته خدمات ویژه بانک تجارت برای حوزه گردشگری شامل موارد دیگری مانند انواع خدمات الکترونیک بانکی مثل فعالیت در درگاه‌های پرداخت این بانک، افتتاح انواع حساب‌های ریالی و ارزی، عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت و صدور انواع کارت‌های الکترونیکی (کارت هدیه گروهی و...) با لوگوی مشترک نیز می‌شود.
بانک ملت:
معرفی برندگان مسابقه دانشجویی ایده ملت
مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارائه‌شده به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور علیرضا لگزائی قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین دکتر سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد، سه تیم «دهه‌شصتی‌های خلاق»، «بنچمارک» و «شریف مارکترز» به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.
علیرضا لگزائی در اختتامیه این مسابقه دانشجویی- تخصصی، با قدردانی از همکاری دانشگاه تهران به‌ویژه دانشکده مدیریت این دانشگاه، ارتباط بانک ملت و دانشگاه را ارتباطی عمیق و باسابقه توصیف کرد و از حمایت کامل مدیرعامل و هیئت‌مدیره این بانک از همکاری با واحدهای دانشگاهی خبر داد.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت در این سخنرانی خود یاد و خاطره دانشجویان درگذشته در سانحه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را‌ گرامی‌ داشت و ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مسئولان امر دیگر شاهد چنین حوادثی برای فرزندان این سرزمین نباشیم.
دکتر سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم در سخنانی از ابتکار بانک ملت و مدیریت ارشد آن در برگزاری این مسابقه قدردانی و ارتباط دانشکده متبوع خود با بانک ملت را دارای سابقه‌ای دیرینه ذکر کرد.
دکتر مسعود کیماسی مدیرکل بازاریابی بانک ملت و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هم در سخنرانی آغازین این مراسم نتایج حاصله از مسابقه ایده ملت را شگفت‌انگیز توصیف کرد و افزود: در ابتدای طرح ایده مسابقه انتظار چنین استقبالی را نداشتیم؛ اما در ادامه شاهد ارائه ایده‌های جذاب، کاربردی و ارزشمندی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور بودیم.
براساس این گزارش، مسابقه ایده ملت مسابقه‌ای دانشجویی برای تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی بانک ملت بود که با هدف ایجاد یک پایگاه برای نوآوری باز از سوی بانک ملت و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریور ۹۷ برگزار شد.
بر‌اساس‌این، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در قالب تیم‌های سه‌نفره به ارائه ایده‌های خود در تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی ۹ محصول و خدمت بانک ملت پرداختند که این مسابقه با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارائه‌شده به کار خود پایان داد.
بانک اقتصادنوین:
دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت با طرح «کوشان» بانک اقتصادنوین
بانک اقتصادنوین با هدف افزایش قدرت خرید و حفظ سرمایه و پس‌انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور، طرح «کوشان» را معرفی کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، طرح تسهیلاتی «کوشان» فرصت خوبی را برای سپرده‌گذاران حقیقی و حقوقی این بانک فراهم کرده تا بتوانند ضمن دریافت سود سپرده، تا 80 درصد مبلغ سپرده خود، بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.
نرخ سود یا کارمزد تسهیلات در طرح «کوشان» متغیر بوده و به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی از سوی مشتری بابت سپرده تودیع شده و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین چهار تا 18 درصد تعیین شده است.
خرید محل کار، خرید خودرو، تأمین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک (محل کار/ مسکونی)، خرید کالا، ابزار کار و لوازم یدکی و خرید کالاهای مصرفی بادوام ازجمله مواردی است که مشتریان ارجمند می‌توانند برای انجام آن از تسهیلات طرح «کوشان» بانک اقتصادنوین با شرایط بازپرداخت انتخابی بهره‌مند شوند.
بانک رفاه:
پاسخ‌گویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
مدیران بانک رفاه 16 و 17 دی‌ماه سال جاری پاسخ‌گوی سؤلات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.
به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، به‌منظور پاسخ‌گویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، عمید و حجاری، مدیران امور حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات و رؤسای زیرمجموعه‌شان، با حضور در مرکز پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی این بانک (فراد)، پاسخ‌گوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می‌توانند روزهای یکشنبه به تاریخ 97.10.16 از ساعت 10:00 الی 12:00 درخصوص مسائل حقوقی و مطالبات و دوشنبه به تاریخ 97.10.17 از ساعت 10:00 الی 12:00 پیرامون مسائل بانکداری الکترونیک با شماره تماس 8525-021 (60 خط) ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
بانک صادرات:
تقدیر استاندار همدان از مشارکت بانک صادرات ایران در راه‌اندازی شرکت ارابه نسیم هکمتانه
سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان که در بازدید از شرکت ارابه نسیم هکمتانه (فولاد راد) با مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان همراه بود، از عملکرد این بانک در مشارکت، احداث، راه‌اندازی و توسعه این کارخانه تقدیر و تشکر کرد. محمود جعفرآبادی، مدیر شعب استان همدان نیز با تأکید بر گسترش سطح همکاری‌های مشترک، آمادگی بانک صادرات ایران را در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در چارچوب ضوابط و مقررات اعلام کرد.
عادل زارعی، مدیرعامل شرکت ارابه نسیم هکمتانه (فولاد راد) نیز ضمن اشاره به اینکه این کارخانه با مشارکت بانک صادرات ایران راه‌اندازی شده، به تشریح مراحل فنی بخش‌های مختلف تولید میلگرد پرداخت.
بنابر این گزارش، شرکت ارابه نسیم هکمتانه (فولاد راد) از سال ١٣٩٠ شروع به فعالیت کرده و تولیدکننده میلگرد در سایزهای مختلف است. این شرکت زمینه اشتغال هزارو ٤٠٠ نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و طرح توسعه‌ای آن نیز در زمینه ایجاد کارخانه ذوب و تولید مواد اولیه میلگرد است.
بانک مسکن:
پیشنهاد جایگزین برای مسکن ملکی
یک صاحب‌نظر بخش مسکن با اشاره به تجربه سایر کشورها مداخله دولت‌ها در تأمین سرپناه برای کم‌درآمدها را حمایتی عنوان کرد و گفت: دولت‌ها با اجرای سیاست مسکن اجاره‌ای نقش متفاوتی در ساماندهی بازار مسکن ایفا می‌کنند. حمیده امکچی، صاحب‌نظر حوزه مسکن معتقد است: مسکن ملکی جایگاه اصلی در تشکیل سرمایه خانوار و مهم‌ترین دارایی برای بسیاری از خانوارها را دارد و در بسیاری از موارد به عنوان ذخیره و پشتوانه اصلی خانوارها در هنگام بروز شرایط پیش‌بینی نشده، بحران‌های مالی و حمایت از فرزندان محسوب می‌شود. از این‌رو در تمام برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده طی سال‌های گذشته از سوی سیاست‌گذار همواره از مسکن اجتماعی یا مسکن اجاره‌ای غفلت شده است.
وی افزود: این در حالی است که مسکن اجاره‌ای به عنوان یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر و نیاز واقعی در سایر کشورها پذیرفته شده و سهم قابل‌توجهی از موجودی مسکن تعداد زیادی از کشورها به این نوع نحوه تصرف اختصاص پیدا کرده است.
این صاحب‌نظر حوزه مسکن با اشاره به نوع تصرف ملکی در کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان، آمریکا، ایتالیا و کشورهای حوزه اسکاندیناوی تصریح کرد: در این کشورها واحدهای اجاره‌ای سهمی بعضا قریب به 50 تا 60 درصد از کل موجودی مسکن آن کشور را دارد و نشان می‌دهد مسکن استیجاری نیازی گریزناپذیر است و باید واقع‌بینانه به آن پرداخت، نه اینکه معیار ارزیابی موفقیت برنامه‌های مسکن کشور را به ارائه و تأمین مسکن ملکی بدانیم. وی با تأکید بر آنکه تولید و عرضه مسکن اجتماعی به عنوان مهم‌ترین بخش از اقدامات حمایتی دولت در این کشورها با نحوه تصرف استیجاری صورت می‌پذیرد، گفت: دولت‌ها در این کشورها از این طریق و در یک دوره طولانی تلاش کردند بر مشکلات طرح فائق آیند و ایرادات آن را رفع کنند و به صورت استیجاری به متقاضیان واگذار کنند، درحالی‌که این کشورها عمدتا دارای نظام سرمایه‌داری با نقش‌آفرینی اصلی بخش خصوصی در عرصه‌های اقتصادی بوده‌اند. وی به نقش دولت در حوزه تأمین سرپناه در چنین کشورهایی اشاره کرد و افزود: در این کشورها دولت‌ها تلاش می‌کنند فقط وارد حوزه‌هایی شوند که بخش خصوصی تمایل و انگیزه حضور در آن را ندارد و دولت بنا به وظیفه ذاتی خود برای ارتقای توان گروه‌های خاص و کم‌درآمدها به این حوزه‌ها واردشده و با تور حمایتی خود به جبران برخی ناکارآمدی‌های نظام بازار می‌پردازد.
بانک ملی:
«بله» به شما صورت‌حساب می‌دهد
کاربران پیام‌رسان بله می‌توانند به راحتی صورت‌حساب کارت بانک ملی ایران خود را دریافت کنند. یکی از نیازهای اساسی مشتریان، امکان دریافت صورت‌حساب تراکنش‌هاست. این کار از روش‌های مختلف ازجمله سامانه بام، مراجعه به خودپرداز، مراجعه به شعبه و... امکان‌پذیر است. بااین‌حال پیام رسانه بله امکان جدید، سریع و ساده‌ای را به این منظور در نظر گرفته است. کاربران بله می‌توانند در منوی «بانک من»، گزینه «صورت‌حساب کارت» را انتخاب و سپس فقط با واردکردن رمز دوم، 10 گردش آخر کارت خود را دریافت کنند. این امکان فقط برای کارت‌های بانک ملی ایران فعال است.
بانک ایران‌زمین:
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است/ در عصر دیجیتال، آگاهی ملاک اصلی تصمیم‌گیری است
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب‌وکارها امروز بدون درنظرگرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند. پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ درحال‌حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانک‌ها باید در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و باکیفیت ارائه کنند. مدیرعامل بانک ایران‌زمین تحولات دیجیتال و به‌کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه‌عطفی مهم دانست و اظهار كرد: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانک‌ها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم‌گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.
مدیرعامل بانک ایران‌زمین در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان‌پذیر است، گفت: درحال‌حاضر از راه‌های مختلف مانند نظرسنجی ما به صورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبان و به‌کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند به ما در این مسیر کمک کنند.
بانک پاسارگاد:
خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن بیان جزئیات کمک‌های گروه مالی پاسارگاد به مردم کرمانشاه گفت: بانک‌ پاسارگاد با مشارکت شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، از محل منابع خود بانک و همچنین کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده اقداماتی از جمله استقرار و تجهیز مرکز درمانی صحرایی مجهز به 20 تخت بستری و ارائه خدمات 24ساعته شامل ویزیت، آزمایشگاه، سونوگرافی و توزیع دارو به صورت رایگان در منطقه ازگله کرمانشاه، تهیه و توزیع تعداد 10 هزار تخته پتو با همکاری فرمانداری و هلال‌احمر در مناطق مختلف زلزله‌زده، خرید 600 چادر اسکان موقت و توزیع آن در سطح روستاهای زلزله‌زده (برخی از این چادرها در قالب ایجاد کمپ مسکونی در مجاورت مرکز درمانی صحرایی برپا شده ‌است)، تهیه و تحویل 22 چادر امدادی در ابعاد بزرگ به درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور برپایی خانه‌های بهداشت موقت در روستاهای زلزله‌زده، تهیه و تحویل 64 چادر اسکان به درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور اسکان کارکنان بهداشت و درمان منطقه ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب، اعزام شش تیم‌ روان‌شناسی خبره به منظور ارائه خدمات مشاوره به بازماندگان به‌ویژه کودکان مناطق زلزله‌زده، ارائه خدمات ویزیت سیار به همراه توزیع دارو و اقلام بهداشتی در قالب اعزام کامیونت تخصصی خدمات پزشکی به روستاهای زلزله‌زده، ارسال میزان قابل‌توجهی نایلون به منظور پوشاندن و حفاظت از چادرها در برابر بارش برف و باران، خرید و استقرار چهار عدد کانکس سرویس بهداشتی سیار برای استفاده هم‌وطنان زلزله‌زده و اهدای دو دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (از محل کمک‌های سرمایه‌ انسانی بانک به صندوق مهر پاسارگادی و اختصاص هزینه چاپ سررسید و تقویم در سال 97) انجام داده‌ است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تلیکانی، عضو هیئت‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:
هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ترویج سنت نبوی قرض‌الحسنه، پاسخ‌گویی به نیازهای خرد مردم در حوزه اقتصادی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است
ایشان هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را ترویج فرهنگ نبوی قرض‌الحسنه، پاسخ‌گویی به نیازهای خرد مردم، حمایت از ایجاد اشتغال و کسب‌وکارهای کوچک و بالابردن سطح توانمندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست. عضو هیئت‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پرداخت چهار میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در مدت 11 سال فعالیت بانک را گامی بزرگ در مسیر ایجاد اشتغال‌های کوچک دانست. تلیکانی، هدف‌گذاری پرداخت یک میلیون فقره وام قرض‌الحسنه در سال ۹۷ را بخش دیگری از مسئولیت‌های اجتماعی بانک در بخش حمایت از حوزه اقتصادی بیان و اذعان كرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار فقره از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است. وی، اجرای طرح عام‌المنفعه همیاران مهر را یکی دیگر از طرح‌های فراگیر و نیک‌اندیشانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد که همه افراد جامعه و به ویژه خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خیرخواهانه زمینه اشتغال جوانان، زنان سرپرست خانوار، زندانیان جرائم غیرعمد، تأمین بهداشت و درمان، بازسازی و توسعه روستاها و مناطق محروم و احیای زیرساخت‌های سنتی را موجب شده و با این اقدام خداپسندانه وارد چرخه نیکی ابدی شوند.

بانک تجارت:
بانک تجارت در مسیر حمایت و رونق صنعت گردشگری
بانک تجارت با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور تفاهم‌نامه همکاری مالی امضا ‌کرد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، ظهر چهارشنبه، دوازدهم دی‌، با حضور رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت، علیرضا حاجعلی رئیس هیئت‌مدیره بانک تجارت، ولی‌الله تیموری معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حرمت‌الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از مسئولان در ساختمان مرکزی بانک تجارت برگزار شد. دفاتر خدمات مسافرتی عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران بر‌اساس این تفاهم‌نامه می‌توانند در قالب بسته تخصصی که از سوی بانک تجارت ارائه می‌شود، خدماتی مانند صدور ضمانت‌نامه به‌ نفع ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی با توجه به دستورالعمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نیز ارائه خدمات شرکت‌های زیرمجموعه بانک به‌ویژه شرکت بیمه تجارت نو و صرافی تجارت را دریافت کنند. بسته خدمات ویژه بانک تجارت برای حوزه گردشگری شامل موارد دیگری مانند انواع خدمات الکترونیک بانکی مثل فعالیت در درگاه‌های پرداخت این بانک، افتتاح انواع حساب‌های ریالی و ارزی، عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت و صدور انواع کارت‌های الکترونیکی (کارت هدیه گروهی و...) با لوگوی مشترک نیز می‌شود.
بانک ملت:
معرفی برندگان مسابقه دانشجویی ایده ملت
مسابقه ایده ملت که از سوی بانک ملت با موضوع تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برگزار شد، با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارائه‌شده به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور علیرضا لگزائی قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین دکتر سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد، سه تیم «دهه‌شصتی‌های خلاق»، «بنچمارک» و «شریف مارکترز» به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.
علیرضا لگزائی در اختتامیه این مسابقه دانشجویی- تخصصی، با قدردانی از همکاری دانشگاه تهران به‌ویژه دانشکده مدیریت این دانشگاه، ارتباط بانک ملت و دانشگاه را ارتباطی عمیق و باسابقه توصیف کرد و از حمایت کامل مدیرعامل و هیئت‌مدیره این بانک از همکاری با واحدهای دانشگاهی خبر داد.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت در این سخنرانی خود یاد و خاطره دانشجویان درگذشته در سانحه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را‌ گرامی‌ داشت و ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مسئولان امر دیگر شاهد چنین حوادثی برای فرزندان این سرزمین نباشیم.
دکتر سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم در سخنانی از ابتکار بانک ملت و مدیریت ارشد آن در برگزاری این مسابقه قدردانی و ارتباط دانشکده متبوع خود با بانک ملت را دارای سابقه‌ای دیرینه ذکر کرد.
دکتر مسعود کیماسی مدیرکل بازاریابی بانک ملت و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هم در سخنرانی آغازین این مراسم نتایج حاصله از مسابقه ایده ملت را شگفت‌انگیز توصیف کرد و افزود: در ابتدای طرح ایده مسابقه انتظار چنین استقبالی را نداشتیم؛ اما در ادامه شاهد ارائه ایده‌های جذاب، کاربردی و ارزشمندی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور بودیم.
براساس این گزارش، مسابقه ایده ملت مسابقه‌ای دانشجویی برای تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی بانک ملت بود که با هدف ایجاد یک پایگاه برای نوآوری باز از سوی بانک ملت و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریور ۹۷ برگزار شد.
بر‌اساس‌این، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در قالب تیم‌های سه‌نفره به ارائه ایده‌های خود در تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی ۹ محصول و خدمت بانک ملت پرداختند که این مسابقه با معرفی سه تیم برتر از میان ۷۰ برنامه ارائه‌شده به کار خود پایان داد.
بانک اقتصادنوین:
دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت با طرح «کوشان» بانک اقتصادنوین
بانک اقتصادنوین با هدف افزایش قدرت خرید و حفظ سرمایه و پس‌انداز مشتریان و کمک به رونق و شکوفایی چرخه اقتصادی کشور، طرح «کوشان» را معرفی کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصادنوین، طرح تسهیلاتی «کوشان» فرصت خوبی را برای سپرده‌گذاران حقیقی و حقوقی این بانک فراهم کرده تا بتوانند ضمن دریافت سود سپرده، تا 80 درصد مبلغ سپرده خود، بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.
نرخ سود یا کارمزد تسهیلات در طرح «کوشان» متغیر بوده و به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی از سوی مشتری بابت سپرده تودیع شده و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین چهار تا 18 درصد تعیین شده است.
خرید محل کار، خرید خودرو، تأمین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک (محل کار/ مسکونی)، خرید کالا، ابزار کار و لوازم یدکی و خرید کالاهای مصرفی بادوام ازجمله مواردی است که مشتریان ارجمند می‌توانند برای انجام آن از تسهیلات طرح «کوشان» بانک اقتصادنوین با شرایط بازپرداخت انتخابی بهره‌مند شوند.
بانک رفاه:
پاسخ‌گویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
مدیران بانک رفاه 16 و 17 دی‌ماه سال جاری پاسخ‌گوی سؤلات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهند بود.
به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران، به‌منظور پاسخ‌گویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، عمید و حجاری، مدیران امور حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات و رؤسای زیرمجموعه‌شان، با حضور در مرکز پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی این بانک (فراد)، پاسخ‌گوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می‌توانند روزهای یکشنبه به تاریخ 97.10.16 از ساعت 10:00 الی 12:00 درخصوص مسائل حقوقی و مطالبات و دوشنبه به تاریخ 97.10.17 از ساعت 10:00 الی 12:00 پیرامون مسائل بانکداری الکترونیک با شماره تماس 8525-021 (60 خط) ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
بانک صادرات:
تقدیر استاندار همدان از مشارکت بانک صادرات ایران در راه‌اندازی شرکت ارابه نسیم هکمتانه
سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان که در بازدید از شرکت ارابه نسیم هکمتانه (فولاد راد) با مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان همراه بود، از عملکرد این بانک در مشارکت، احداث، راه‌اندازی و توسعه این کارخانه تقدیر و تشکر کرد. محمود جعفرآبادی، مدیر شعب استان همدان نیز با تأکید بر گسترش سطح همکاری‌های مشترک، آمادگی بانک صادرات ایران را در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در چارچوب ضوابط و مقررات اعلام کرد.
عادل زارعی، مدیرعامل شرکت ارابه نسیم هکمتانه (فولاد راد) نیز ضمن اشاره به اینکه این کارخانه با مشارکت بانک صادرات ایران راه‌اندازی شده، به تشریح مراحل فنی بخش‌های مختلف تولید میلگرد پرداخت.
بنابر این گزارش، شرکت ارابه نسیم هکمتانه (فولاد راد) از سال ١٣٩٠ شروع به فعالیت کرده و تولیدکننده میلگرد در سایزهای مختلف است. این شرکت زمینه اشتغال هزارو ٤٠٠ نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و طرح توسعه‌ای آن نیز در زمینه ایجاد کارخانه ذوب و تولید مواد اولیه میلگرد است.
بانک مسکن:
پیشنهاد جایگزین برای مسکن ملکی
یک صاحب‌نظر بخش مسکن با اشاره به تجربه سایر کشورها مداخله دولت‌ها در تأمین سرپناه برای کم‌درآمدها را حمایتی عنوان کرد و گفت: دولت‌ها با اجرای سیاست مسکن اجاره‌ای نقش متفاوتی در ساماندهی بازار مسکن ایفا می‌کنند. حمیده امکچی، صاحب‌نظر حوزه مسکن معتقد است: مسکن ملکی جایگاه اصلی در تشکیل سرمایه خانوار و مهم‌ترین دارایی برای بسیاری از خانوارها را دارد و در بسیاری از موارد به عنوان ذخیره و پشتوانه اصلی خانوارها در هنگام بروز شرایط پیش‌بینی نشده، بحران‌های مالی و حمایت از فرزندان محسوب می‌شود. از این‌رو در تمام برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده طی سال‌های گذشته از سوی سیاست‌گذار همواره از مسکن اجتماعی یا مسکن اجاره‌ای غفلت شده است.
وی افزود: این در حالی است که مسکن اجاره‌ای به عنوان یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر و نیاز واقعی در سایر کشورها پذیرفته شده و سهم قابل‌توجهی از موجودی مسکن تعداد زیادی از کشورها به این نوع نحوه تصرف اختصاص پیدا کرده است.
این صاحب‌نظر حوزه مسکن با اشاره به نوع تصرف ملکی در کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان، آمریکا، ایتالیا و کشورهای حوزه اسکاندیناوی تصریح کرد: در این کشورها واحدهای اجاره‌ای سهمی بعضا قریب به 50 تا 60 درصد از کل موجودی مسکن آن کشور را دارد و نشان می‌دهد مسکن استیجاری نیازی گریزناپذیر است و باید واقع‌بینانه به آن پرداخت، نه اینکه معیار ارزیابی موفقیت برنامه‌های مسکن کشور را به ارائه و تأمین مسکن ملکی بدانیم. وی با تأکید بر آنکه تولید و عرضه مسکن اجتماعی به عنوان مهم‌ترین بخش از اقدامات حمایتی دولت در این کشورها با نحوه تصرف استیجاری صورت می‌پذیرد، گفت: دولت‌ها در این کشورها از این طریق و در یک دوره طولانی تلاش کردند بر مشکلات طرح فائق آیند و ایرادات آن را رفع کنند و به صورت استیجاری به متقاضیان واگذار کنند، درحالی‌که این کشورها عمدتا دارای نظام سرمایه‌داری با نقش‌آفرینی اصلی بخش خصوصی در عرصه‌های اقتصادی بوده‌اند. وی به نقش دولت در حوزه تأمین سرپناه در چنین کشورهایی اشاره کرد و افزود: در این کشورها دولت‌ها تلاش می‌کنند فقط وارد حوزه‌هایی شوند که بخش خصوصی تمایل و انگیزه حضور در آن را ندارد و دولت بنا به وظیفه ذاتی خود برای ارتقای توان گروه‌های خاص و کم‌درآمدها به این حوزه‌ها واردشده و با تور حمایتی خود به جبران برخی ناکارآمدی‌های نظام بازار می‌پردازد.
بانک ملی:
«بله» به شما صورت‌حساب می‌دهد
کاربران پیام‌رسان بله می‌توانند به راحتی صورت‌حساب کارت بانک ملی ایران خود را دریافت کنند. یکی از نیازهای اساسی مشتریان، امکان دریافت صورت‌حساب تراکنش‌هاست. این کار از روش‌های مختلف ازجمله سامانه بام، مراجعه به خودپرداز، مراجعه به شعبه و... امکان‌پذیر است. بااین‌حال پیام رسانه بله امکان جدید، سریع و ساده‌ای را به این منظور در نظر گرفته است. کاربران بله می‌توانند در منوی «بانک من»، گزینه «صورت‌حساب کارت» را انتخاب و سپس فقط با واردکردن رمز دوم، 10 گردش آخر کارت خود را دریافت کنند. این امکان فقط برای کارت‌های بانک ملی ایران فعال است.
بانک ایران‌زمین:
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است/ در عصر دیجیتال، آگاهی ملاک اصلی تصمیم‌گیری است
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب‌وکارها امروز بدون درنظرگرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند. پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ درحال‌حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانک‌ها باید در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و باکیفیت ارائه کنند. مدیرعامل بانک ایران‌زمین تحولات دیجیتال و به‌کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه‌عطفی مهم دانست و اظهار كرد: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانک‌ها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم‌گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.
مدیرعامل بانک ایران‌زمین در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان‌پذیر است، گفت: درحال‌حاضر از راه‌های مختلف مانند نظرسنجی ما به صورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبان و به‌کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند به ما در این مسیر کمک کنند.
بانک پاسارگاد:
خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن بیان جزئیات کمک‌های گروه مالی پاسارگاد به مردم کرمانشاه گفت: بانک‌ پاسارگاد با مشارکت شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، از محل منابع خود بانک و همچنین کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده اقداماتی از جمله استقرار و تجهیز مرکز درمانی صحرایی مجهز به 20 تخت بستری و ارائه خدمات 24ساعته شامل ویزیت، آزمایشگاه، سونوگرافی و توزیع دارو به صورت رایگان در منطقه ازگله کرمانشاه، تهیه و توزیع تعداد 10 هزار تخته پتو با همکاری فرمانداری و هلال‌احمر در مناطق مختلف زلزله‌زده، خرید 600 چادر اسکان موقت و توزیع آن در سطح روستاهای زلزله‌زده (برخی از این چادرها در قالب ایجاد کمپ مسکونی در مجاورت مرکز درمانی صحرایی برپا شده ‌است)، تهیه و تحویل 22 چادر امدادی در ابعاد بزرگ به درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور برپایی خانه‌های بهداشت موقت در روستاهای زلزله‌زده، تهیه و تحویل 64 چادر اسکان به درخواست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور اسکان کارکنان بهداشت و درمان منطقه ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب، اعزام شش تیم‌ روان‌شناسی خبره به منظور ارائه خدمات مشاوره به بازماندگان به‌ویژه کودکان مناطق زلزله‌زده، ارائه خدمات ویزیت سیار به همراه توزیع دارو و اقلام بهداشتی در قالب اعزام کامیونت تخصصی خدمات پزشکی به روستاهای زلزله‌زده، ارسال میزان قابل‌توجهی نایلون به منظور پوشاندن و حفاظت از چادرها در برابر بارش برف و باران، خرید و استقرار چهار عدد کانکس سرویس بهداشتی سیار برای استفاده هم‌وطنان زلزله‌زده و اهدای دو دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (از محل کمک‌های سرمایه‌ انسانی بانک به صندوق مهر پاسارگادی و اختصاص هزینه چاپ سررسید و تقویم در سال 97) انجام داده‌ است.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تلیکانی، عضو هیئت‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:
هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ترویج سنت نبوی قرض‌الحسنه، پاسخ‌گویی به نیازهای خرد مردم در حوزه اقتصادی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است
ایشان هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را ترویج فرهنگ نبوی قرض‌الحسنه، پاسخ‌گویی به نیازهای خرد مردم، حمایت از ایجاد اشتغال و کسب‌وکارهای کوچک و بالابردن سطح توانمندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست. عضو هیئت‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پرداخت چهار میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در مدت 11 سال فعالیت بانک را گامی بزرگ در مسیر ایجاد اشتغال‌های کوچک دانست. تلیکانی، هدف‌گذاری پرداخت یک میلیون فقره وام قرض‌الحسنه در سال ۹۷ را بخش دیگری از مسئولیت‌های اجتماعی بانک در بخش حمایت از حوزه اقتصادی بیان و اذعان كرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار فقره از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است. وی، اجرای طرح عام‌المنفعه همیاران مهر را یکی دیگر از طرح‌های فراگیر و نیک‌اندیشانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برشمرد که همه افراد جامعه و به ویژه خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح خیرخواهانه زمینه اشتغال جوانان، زنان سرپرست خانوار، زندانیان جرائم غیرعمد، تأمین بهداشت و درمان، بازسازی و توسعه روستاها و مناطق محروم و احیای زیرساخت‌های سنتی را موجب شده و با این اقدام خداپسندانه وارد چرخه نیکی ابدی شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها