ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
ویرایش حساب کاربری

شارژ اعتبار
سوابق خرید
ردیف فاکتور تاریخ مبلغ (تومان) شرح تراکنش کد رهگیری

30 شماره آخر

  • شماره 3404 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه ورق بزنید دریافت همه صفحات
تبلیغات
ایرانول نارون شرق روزنامه شرق روزنامه شرق

مد در جهان

خلاقه‌های خیلی مدرن کالکشن جدید تونی ماتیکوفسکی
(Toni Matievski)، طراح مد خلاق و مشهور استرالیایی، با طراحی‌های مدرن و خلاقانه، بار دیگر نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است. لباس‌های طراحی‌شده توسط او، معمولا مینی‌مال اما بسیار مدرن، مونوکروم، بدون تزئینات، گلدوزی و رودوزی است و در واقع چین‌ها، پیلی‌ها و برش‌های خاص روی لباس، نقش اصلی تزئینات روی لباس‌ها را ایفا می‌کنند. تونی متولد ۱۹۷۷ در ملبورن است. او برند خود را در سال ۱۹۹۸ در ملبورن راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۰۲، جایزه بهترین طراح جدید جشنواره مد ملبورن (Fashion L’Oreal Melbourne) را به دست آورد. طراحی‌های او طرفداران زیادی دارد. ماتیکوفسکی برای سلبریتی‌های مشهور بسیاری، لباس طراحی می‌کند. با خلاقیتی که او در اجرای ایده‌هایش داشته، برند ماتیکوفسکی، به طرز شگفت‌انگیزی در مدت زمانی غیرقابل پیش‌بینی توسعه یافته و موفق شده است. او به تازگی لاین طراحی لباس‌های مردانه را در برند خود راه‌اندازی کرده است.

مدل سرشناس، نماد کره‌جنوبی
17 آوریل (28 فروردین) یادآور زادروز «لی جون گی» (Lee Joon-gi) مدل، بازیگر و خواننده سرشناس اهل کشور کره‌جنوبی است. لی جون گی کار مدلینگ را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد. اولین کار حرفه‌ای او فشن‌شویی بود که همراه با هان سون (Han sun) بازیگر کره‌ای انجام داد. اولین سریال او در شبکه KBS به اسمDrama City: What should I do بود. او سپس نقش کوتاهی را در Stars Echo بازی کرد و بعد از آن در تبلیغات و موزیک‌ویدئوهای زیادی شرکت کرد. تاکنون هیچ اثری از او در صداوسیمای ایران دوبله و پخش نشده ‌است، اما در سال ۱۳۹۶ فیلم سینمایی شاه و دلقک با زبان اصلی در سفارت کره‌جنوبی در تهران، به عنوان یکی از برترین فیلم‌های سینمایی این کشور، در قالب برنامه‌های تبادل فرهنگی، به صورت رایگان به اکران درآمد.

5 قانون عطربازها
خرید عطر برای خودمان کار چندان دشواری نیست. ما به‌ سرعت یک عطر را بو کرده و در صورت لذت‌بردن از آن، پولش را پرداخت می‌کنیم، اما چالش زمانی آغاز می‌شود که می‌خواهیم برای یک دوست عطر بخریم. اگر قصد دارید به کسی عطر هدیه بدهید از آنجا که هر عطری مناسب هر فردی نیست، نیاز است که در این باره وسواس و دقت زیادی به خرج دهید:
قانون اول: ارتباط شما با فرد موردنظر مهم است. اگر برای یک عضو خانواده یا بهترین دوست خود خرید می‌کنید، شانس اینکه شما او را به‌ خوبی بشناسید زیاد است. در نتیجه می‌توانید یک عطر تند یا عطر دقیق مورد علاقه‌ او را بخرید، اما اگر به فرد مورد نظر زیاد نزدیک نیستید، عقل حکم می‌کند که به سراغ یک عطر ملایم‌تر بروید.
قانون دوم: به شخصیت فرد توجه کنید. پترسون توصیه می‌کند قبل از خرید به خصوصیات شخصیتی فرد توجه داشته باشید. اگر فرد مورد نظر اجتماعی‌تر و برون‌گراست به سراغ یک عطر تندتر بروید.
قانون سوم: به زمان هم توجه کنید. دانستن این موضوع که فرد مورد نظر چه زمانی از عطر خود استفاده خواهد کرد بسیار مهم است.
قانون چهارم: علاقه‌ او به غذاها و نوشیدنی‌ها مهم است. اگر فرد مورد نظر شما به غذاهای تند علاقه دارد، شانس اینکه او عاشق یک عطر تندتر نظیر عطرهای چوب یا گل رز باشد، زیاد است. اگر او به شیرینی و شکلات علاقه نشان دهد، بدون شک از عطرهای وانیلی بدش نمی‌آید.
قانون پنجم: در مورد ظاهر روزانه‌ او هم فکر کنید. آیا او لباس‌های کلاسیک به تن می‌کند یا لباس‌های جدید و جذاب؟ او پول خود را صرف خرید لباس جین می‌کند یا کت‌های چرمی؟ هرچه بیشتر در مورد ظاهر او بدانید، شانس خطای شما برای خرید عطر کمتر می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ساعت
روزنامه شرق
عنوان صفحه‌ها

شماره 3367

تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

کارتون
کارتون

مد در جهان

خلاقه‌های خیلی مدرن کالکشن جدید تونی ماتیکوفسکی
(Toni Matievski)، طراح مد خلاق و مشهور استرالیایی، با طراحی‌های مدرن و خلاقانه، بار دیگر نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است. لباس‌های طراحی‌شده توسط او، معمولا مینی‌مال اما بسیار مدرن، مونوکروم، بدون تزئینات، گلدوزی و رودوزی است و در واقع چین‌ها، پیلی‌ها و برش‌های خاص روی لباس، نقش اصلی تزئینات روی لباس‌ها را ایفا می‌کنند. تونی متولد ۱۹۷۷ در ملبورن است. او برند خود را در سال ۱۹۹۸ در ملبورن راه‌اندازی کرد و در سال ۲۰۰۲، جایزه بهترین طراح جدید جشنواره مد ملبورن (Fashion L’Oreal Melbourne) را به دست آورد. طراحی‌های او طرفداران زیادی دارد. ماتیکوفسکی برای سلبریتی‌های مشهور بسیاری، لباس طراحی می‌کند. با خلاقیتی که او در اجرای ایده‌هایش داشته، برند ماتیکوفسکی، به طرز شگفت‌انگیزی در مدت زمانی غیرقابل پیش‌بینی توسعه یافته و موفق شده است. او به تازگی لاین طراحی لباس‌های مردانه را در برند خود راه‌اندازی کرده است.

مدل سرشناس، نماد کره‌جنوبی
17 آوریل (28 فروردین) یادآور زادروز «لی جون گی» (Lee Joon-gi) مدل، بازیگر و خواننده سرشناس اهل کشور کره‌جنوبی است. لی جون گی کار مدلینگ را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد. اولین کار حرفه‌ای او فشن‌شویی بود که همراه با هان سون (Han sun) بازیگر کره‌ای انجام داد. اولین سریال او در شبکه KBS به اسمDrama City: What should I do بود. او سپس نقش کوتاهی را در Stars Echo بازی کرد و بعد از آن در تبلیغات و موزیک‌ویدئوهای زیادی شرکت کرد. تاکنون هیچ اثری از او در صداوسیمای ایران دوبله و پخش نشده ‌است، اما در سال ۱۳۹۶ فیلم سینمایی شاه و دلقک با زبان اصلی در سفارت کره‌جنوبی در تهران، به عنوان یکی از برترین فیلم‌های سینمایی این کشور، در قالب برنامه‌های تبادل فرهنگی، به صورت رایگان به اکران درآمد.

5 قانون عطربازها
خرید عطر برای خودمان کار چندان دشواری نیست. ما به‌ سرعت یک عطر را بو کرده و در صورت لذت‌بردن از آن، پولش را پرداخت می‌کنیم، اما چالش زمانی آغاز می‌شود که می‌خواهیم برای یک دوست عطر بخریم. اگر قصد دارید به کسی عطر هدیه بدهید از آنجا که هر عطری مناسب هر فردی نیست، نیاز است که در این باره وسواس و دقت زیادی به خرج دهید:
قانون اول: ارتباط شما با فرد موردنظر مهم است. اگر برای یک عضو خانواده یا بهترین دوست خود خرید می‌کنید، شانس اینکه شما او را به‌ خوبی بشناسید زیاد است. در نتیجه می‌توانید یک عطر تند یا عطر دقیق مورد علاقه‌ او را بخرید، اما اگر به فرد مورد نظر زیاد نزدیک نیستید، عقل حکم می‌کند که به سراغ یک عطر ملایم‌تر بروید.
قانون دوم: به شخصیت فرد توجه کنید. پترسون توصیه می‌کند قبل از خرید به خصوصیات شخصیتی فرد توجه داشته باشید. اگر فرد مورد نظر اجتماعی‌تر و برون‌گراست به سراغ یک عطر تندتر بروید.
قانون سوم: به زمان هم توجه کنید. دانستن این موضوع که فرد مورد نظر چه زمانی از عطر خود استفاده خواهد کرد بسیار مهم است.
قانون چهارم: علاقه‌ او به غذاها و نوشیدنی‌ها مهم است. اگر فرد مورد نظر شما به غذاهای تند علاقه دارد، شانس اینکه او عاشق یک عطر تندتر نظیر عطرهای چوب یا گل رز باشد، زیاد است. اگر او به شیرینی و شکلات علاقه نشان دهد، بدون شک از عطرهای وانیلی بدش نمی‌آید.
قانون پنجم: در مورد ظاهر روزانه‌ او هم فکر کنید. آیا او لباس‌های کلاسیک به تن می‌کند یا لباس‌های جدید و جذاب؟ او پول خود را صرف خرید لباس جین می‌کند یا کت‌های چرمی؟ هرچه بیشتر در مورد ظاهر او بدانید، شانس خطای شما برای خرید عطر کمتر می‌شود.

ارسال دیدگاه شما