|

سررسید مد

پوشش رنگين، آنتي‌افسردگي
اين خود ما هستيم که با طرح قوانين بسته يا نسبتا بسته همه چيز را در محدوده‌اي معين متوقف مي‌کنيم. رنگ لباس از نظر علمي زماني نامناسب است که يک ترکيب‌بندي مناسب براي ايجاد يک هارموني موفق در آن به کار نرفته باشد. رنگ‌ها در لباس بايد داراي يک ترکيب‌بندي هنرمندانه و علمي باشد تا چشم‌نواز شود و احساس دروني انسان نفسي تازه کند. در جامعه‌هايي که افسردگي با ضرايب گوناگون، درصد قابل توجهي از جمعيت جوانان و مردم را دربر گرفته، کمتر شاهد رنگ در پوشش اجتماعي هستيم. کسالت‌ها و خستگي‌هاي بلندمدت از مهم‌ترين نتايج حذف رنگ از پوشش است. با توجه به اينکه انرژي رنگ‌ها، روي مود و احساس افراد تأثيرگذار است، پيشنهاد مي‌شود براي بهبود وضعيت عمومي حاصل از خمودگي عمومي، از لباس‌هايي با رنگ‌هاي پرنشاط استفاده شود، چراکه انرژي رنگ در افراد تأثير دارد.
صورتي لطيف: صورتي، رنگي لطيف و تسکين‌بخش است. اين رنگ باعث آرامش و مهربان‌شدن قلب‌ها مي‌شود. در تحقيقي در واشنگتن، ديوارهاي زنداني را به رنگ صورتي درآوردند و مشاهده شد که اين رنگ حالت تهاجمي زندانيان را کاهش داده است.

سبک خانومانه
شروع مد سبک خانومانه (LadyLike) به سال 1947 برمي‌گردد. زماني که طراح فرانسوي کريستين ديور (Christian Dior) سبکي جديد در دامن و کمر لباس زنانه به وجود آورد. گريس کلي (Grace Kelly) و جکي کندي (Jacqueline Kennedy) با پوشيدن اين مدل‌ها در سال 1950 توانستند لباس‌هاي ديور را براي زنان خوش‌لباس به عنوان اولين انتخاب، معرفي کنند.
چرا دوباره مد مي‌شود: به گفته پاتريشيا مييرز، مدير مؤسسه تکنولوژي مد در شهر نيويورک، اين لباس‌ها بر اساس انحنا و پيچ و خم‌هاي بدن طراحي شده‌اند و کمي براق هستند اما هرگز حد و مرزها را نمي‌شکنند و اغراق ندارند.
چگونه دوباره آنها را بپوشيم: رمز و راز در جزئيات است، کفش‌هاي پاپيون‌دار يا جواهرات پرزرق‌وبرق مي‌توانند ترکيب خوبي بسازند.
لباس‌پوشيدن مثل ليدي‌ها: لباس‌هاي دوتکه (دوپيس) را به جاي لباس‌هاي سنتي و يک‌سره انتخاب کنيد.

نوبهار است در آن کوش که خوش‌بو باشي
عطر ادکلن زنانه ليوينگ (Lalique Living For Women) از برند سرشناس لاليک در آخرين روزهاي ماه مي ‌سال 2015 به عنوان عطري در گروه بويايي گلي، چوبي و مشک‌دار به بازار جهاني معرفي شد. عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ که در ساختار خود از عناصري همچون فلفل سياه، جوز، دانه تونکا، خس‌خس، چوب کاشميران و چوب صندل سفيد بهره برده با طرح خاص و خلاقانه کارشناسان برند لاليک طراحي شده است. عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ 2015 در نخستين روزهاي اوليه توليد خود مورد استقبال هواخواهان اين برند قرار گرفت و با سيليجي (Sillage - پخش بو) معتدل و ماندگاري بالا، انتخاب مناسبي براي مصارف روزانه و در چهار فصل سال به‌خصوص فصول معتدل (بهار - پاييز) به شمار رفته است. پس از معرفي دو عطر زنانه لاليک ل‌آمور در سال 2013 و عطر مردانه لاليک هوميج وياژر، عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ در سال 2015 به بازار جهاني عرضه شد و با انتشار اين نسخه از برند لاليک که با طرحي فوق‎العاده چشم تمام توليدکنندگان را براي رقابتي مثبت در زمينه توليدات عطري به سمت خود خيره کرد، اکنون در سال 2019 اين نسخه از عطر زنانه با قرارگرفتن در رديف ترندهاي روز، بار ديگر گوي سبقت را از ديگر رقبا ربوده است. عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ با داشتن رايحه شيرين، تلخ و برخورداري از سيليجي سنگين با ماندگاري بالا، مورد مناسبي براي سنين 20 تا 38 سال محسوب مي‌شود.

پوشش رنگين، آنتي‌افسردگي
اين خود ما هستيم که با طرح قوانين بسته يا نسبتا بسته همه چيز را در محدوده‌اي معين متوقف مي‌کنيم. رنگ لباس از نظر علمي زماني نامناسب است که يک ترکيب‌بندي مناسب براي ايجاد يک هارموني موفق در آن به کار نرفته باشد. رنگ‌ها در لباس بايد داراي يک ترکيب‌بندي هنرمندانه و علمي باشد تا چشم‌نواز شود و احساس دروني انسان نفسي تازه کند. در جامعه‌هايي که افسردگي با ضرايب گوناگون، درصد قابل توجهي از جمعيت جوانان و مردم را دربر گرفته، کمتر شاهد رنگ در پوشش اجتماعي هستيم. کسالت‌ها و خستگي‌هاي بلندمدت از مهم‌ترين نتايج حذف رنگ از پوشش است. با توجه به اينکه انرژي رنگ‌ها، روي مود و احساس افراد تأثيرگذار است، پيشنهاد مي‌شود براي بهبود وضعيت عمومي حاصل از خمودگي عمومي، از لباس‌هايي با رنگ‌هاي پرنشاط استفاده شود، چراکه انرژي رنگ در افراد تأثير دارد.
صورتي لطيف: صورتي، رنگي لطيف و تسکين‌بخش است. اين رنگ باعث آرامش و مهربان‌شدن قلب‌ها مي‌شود. در تحقيقي در واشنگتن، ديوارهاي زنداني را به رنگ صورتي درآوردند و مشاهده شد که اين رنگ حالت تهاجمي زندانيان را کاهش داده است.

سبک خانومانه
شروع مد سبک خانومانه (LadyLike) به سال 1947 برمي‌گردد. زماني که طراح فرانسوي کريستين ديور (Christian Dior) سبکي جديد در دامن و کمر لباس زنانه به وجود آورد. گريس کلي (Grace Kelly) و جکي کندي (Jacqueline Kennedy) با پوشيدن اين مدل‌ها در سال 1950 توانستند لباس‌هاي ديور را براي زنان خوش‌لباس به عنوان اولين انتخاب، معرفي کنند.
چرا دوباره مد مي‌شود: به گفته پاتريشيا مييرز، مدير مؤسسه تکنولوژي مد در شهر نيويورک، اين لباس‌ها بر اساس انحنا و پيچ و خم‌هاي بدن طراحي شده‌اند و کمي براق هستند اما هرگز حد و مرزها را نمي‌شکنند و اغراق ندارند.
چگونه دوباره آنها را بپوشيم: رمز و راز در جزئيات است، کفش‌هاي پاپيون‌دار يا جواهرات پرزرق‌وبرق مي‌توانند ترکيب خوبي بسازند.
لباس‌پوشيدن مثل ليدي‌ها: لباس‌هاي دوتکه (دوپيس) را به جاي لباس‌هاي سنتي و يک‌سره انتخاب کنيد.

نوبهار است در آن کوش که خوش‌بو باشي
عطر ادکلن زنانه ليوينگ (Lalique Living For Women) از برند سرشناس لاليک در آخرين روزهاي ماه مي ‌سال 2015 به عنوان عطري در گروه بويايي گلي، چوبي و مشک‌دار به بازار جهاني معرفي شد. عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ که در ساختار خود از عناصري همچون فلفل سياه، جوز، دانه تونکا، خس‌خس، چوب کاشميران و چوب صندل سفيد بهره برده با طرح خاص و خلاقانه کارشناسان برند لاليک طراحي شده است. عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ 2015 در نخستين روزهاي اوليه توليد خود مورد استقبال هواخواهان اين برند قرار گرفت و با سيليجي (Sillage - پخش بو) معتدل و ماندگاري بالا، انتخاب مناسبي براي مصارف روزانه و در چهار فصل سال به‌خصوص فصول معتدل (بهار - پاييز) به شمار رفته است. پس از معرفي دو عطر زنانه لاليک ل‌آمور در سال 2013 و عطر مردانه لاليک هوميج وياژر، عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ در سال 2015 به بازار جهاني عرضه شد و با انتشار اين نسخه از برند لاليک که با طرحي فوق‎العاده چشم تمام توليدکنندگان را براي رقابتي مثبت در زمينه توليدات عطري به سمت خود خيره کرد، اکنون در سال 2019 اين نسخه از عطر زنانه با قرارگرفتن در رديف ترندهاي روز، بار ديگر گوي سبقت را از ديگر رقبا ربوده است. عطر ادکلن زنانه لاليک ليوينگ با داشتن رايحه شيرين، تلخ و برخورداري از سيليجي سنگين با ماندگاري بالا، مورد مناسبي براي سنين 20 تا 38 سال محسوب مي‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها