|

بازتاب

پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، توضیح در مورد 3 نکته در یک پیام
با توجه به پیام یکی از شهروندان محترم در ‌آن روزنامه وزین مبنی بر برخورد نامناسب مسئول یکی از غرف میدان میوه و تربه‌بار شکوفه با ایشان و درخواست مبلغی جهت کیسه نایلونی، عدم ارائه رسید کاغذی به مشتریان و عدم الصاق کارت شناسایی بر روی لباس کارکنان میدان مذکور، خواهشمند است جهت آگاهی ایشان و خوانندگان فهیم آن روزنامه، توضیحات زیر را منتشر فرمایید.
1- بنا به اظهار این شهروند محترم و طبق بررسی به‌عمل‌آمده، ایشان کیسه نایلونی را از غرفه دیگری غیر از محل خرید شکر خود برداشته‌اند که درخواست غرفه‌دار جهت مطالبه پرداخت مبلغ آن کیسه، اقدام درستی بوده است که ممکن است به‌درستی بیان نشده باشد و به همین دلیل به وی تذکر لازم داده شد.
2- در مورد عدم ارائه رسید کاغذی که دلیل آن تسریع در تحویل شکر تنظیم بازار به مشتریان و جلوگیری از طولانی‌شدن صف بوده است، ضمن تذکر و نمره منفی به غرفه‌دار مربوطه، ‌مراتب در پرونده وی نیز ثبت شد.
3- طبق بررسی به‌عمل‌آمده، همه کارکنان غرف میدان میوه و تره‌بار شکوفه دارای کارت شناسایی الکترونیکی هستند که بر روی لباسشان الصاق شده است.
4- ضمن تقدیر و تشکر از توجه و حساسیت این شهروندان محترم نسبت به رعایت قانون و حقوق شهروندی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، از همشهریان عزیز درخواست می‌گردد در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی،‌ مراتب را در اسرع وقت به مدیران میادین و رؤسای بازارها اطلاع دهند یا با سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران به شماره تلفن 1888 تماس حاصل فرمایند.

پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، توضیح در مورد 3 نکته در یک پیام
با توجه به پیام یکی از شهروندان محترم در ‌آن روزنامه وزین مبنی بر برخورد نامناسب مسئول یکی از غرف میدان میوه و تربه‌بار شکوفه با ایشان و درخواست مبلغی جهت کیسه نایلونی، عدم ارائه رسید کاغذی به مشتریان و عدم الصاق کارت شناسایی بر روی لباس کارکنان میدان مذکور، خواهشمند است جهت آگاهی ایشان و خوانندگان فهیم آن روزنامه، توضیحات زیر را منتشر فرمایید.
1- بنا به اظهار این شهروند محترم و طبق بررسی به‌عمل‌آمده، ایشان کیسه نایلونی را از غرفه دیگری غیر از محل خرید شکر خود برداشته‌اند که درخواست غرفه‌دار جهت مطالبه پرداخت مبلغ آن کیسه، اقدام درستی بوده است که ممکن است به‌درستی بیان نشده باشد و به همین دلیل به وی تذکر لازم داده شد.
2- در مورد عدم ارائه رسید کاغذی که دلیل آن تسریع در تحویل شکر تنظیم بازار به مشتریان و جلوگیری از طولانی‌شدن صف بوده است، ضمن تذکر و نمره منفی به غرفه‌دار مربوطه، ‌مراتب در پرونده وی نیز ثبت شد.
3- طبق بررسی به‌عمل‌آمده، همه کارکنان غرف میدان میوه و تره‌بار شکوفه دارای کارت شناسایی الکترونیکی هستند که بر روی لباسشان الصاق شده است.
4- ضمن تقدیر و تشکر از توجه و حساسیت این شهروندان محترم نسبت به رعایت قانون و حقوق شهروندی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، از همشهریان عزیز درخواست می‌گردد در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی،‌ مراتب را در اسرع وقت به مدیران میادین و رؤسای بازارها اطلاع دهند یا با سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران به شماره تلفن 1888 تماس حاصل فرمایند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها