|

الو شرق 88640260

<a href="/cdn-cgi/l/email-protection" class="__cf_email__" data-cfemail="d5a6bdb4a7b2bdb9bcbbb095a6bdb4a7b2bdb1b4bcb9acfbbca7">[email&#160;protected]</a> پیامک: 30004699

شرکت واحد واقع‌بین باشد: روابط‌عمومی شرکت واحد به‌جای اینکه به مشکلات مردم رسیدگی و برای رفع آنها تلاش کند، برای پاک‌کردن صورت‌مسئله چند سطر جوابیه به مطبوعات ارسال کرده و با این کار می‌خواهد رفع تکلیف کند؛ در‌حالی‌که نه مشکلی از مشکلات رفع شده و نه اینکه جواب‌ها قانع‌کننده است. برای نمونه، من روزنامه‌های «شرق» و اطلاعات را مطالعه می‌کنم؛ روزهای گذشته در روزنامه «شرق» از شرکت واحد درخواست شد اتوبوس‌های خط میدان امام خمینی(ره) ـ میدان قدس دوباره راه‌اندازی شود. شرکت واحد به‌جای راه‌اندازی خط، مسافران را به استفاده از خطوط دیگر یا مترو راهنمایی کرد! روزهای گذشته در روزنامه اطلاعات درخواست شد اتوبوس‌های میدان رسالت ـ میدان ونک مانند سابق از بزرگراه شهید حقانی عبور کنند، شرکت واحد این بار هم بهانه‌هایی ازجمله اينكه ایستگاه اتوبوس ندارد و بعدازظهرها ترافیک سنگین است و امکان‌پذیر نیست، آورد؛ در‌حالی‌که هم ایستگاه دارد و هم اینکه وظیفه شرکت واحد خدمات‌رسانی به مسافران است. آیا مسافرانی که از بزرگراه شهید حقانی عبور می‌کنند، محکوم‌اند ترافیک بعدازظهرها را تحمل کنند و رانندگان شرکت واحد از جاهای دیگری عبور کنند تا از ترافیک و نور آفتاب در امان باشند؟ مسافران شرکت واحد وقتی مشکلات را می‌بینند، با مطبوعات در میان می‌گذارند؛ اما شرکت واحد به‌جای رسیدگی به‌گونه‌ای پاسخ می‌دهد که گویا هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم دروغ می‌گویند.
علی‌اکبر فرقانی
افزایش حقوق و گرانی: حقوق‌بگیران بر این عقیده‌اند که حاضر نیستند دولت حقوق‌ها را افزایش دهد و به‌جای آن شاهد افزایش گرانی افسارگسیخته در تمام زمینه‌ها باشند. از قبوض آب و برق و گاز و تلفن گرفته تا مایحتاج ضروری مردم همه گران و از قدرت خرید خانواده‌ها خارج است؛ چرا مسئولان مشکلات و گرفتاری‌های مردم را درک نمی‌کنند؟
عرفان از تهران
۱۵۰ هزار تومان کرایه غیرعادلانه: به محض تعطیلی از انزلی به تهران اتوبوس گیر نمی‌آید، اگر هم‌ بیاید، رانندگان کرایه‌های غیرعادلانه ۱۵۰هزار‌تومانی مطالبه می‌کنند که خارج از عرف است.
از مسافران

شرکت واحد واقع‌بین باشد: روابط‌عمومی شرکت واحد به‌جای اینکه به مشکلات مردم رسیدگی و برای رفع آنها تلاش کند، برای پاک‌کردن صورت‌مسئله چند سطر جوابیه به مطبوعات ارسال کرده و با این کار می‌خواهد رفع تکلیف کند؛ در‌حالی‌که نه مشکلی از مشکلات رفع شده و نه اینکه جواب‌ها قانع‌کننده است. برای نمونه، من روزنامه‌های «شرق» و اطلاعات را مطالعه می‌کنم؛ روزهای گذشته در روزنامه «شرق» از شرکت واحد درخواست شد اتوبوس‌های خط میدان امام خمینی(ره) ـ میدان قدس دوباره راه‌اندازی شود. شرکت واحد به‌جای راه‌اندازی خط، مسافران را به استفاده از خطوط دیگر یا مترو راهنمایی کرد! روزهای گذشته در روزنامه اطلاعات درخواست شد اتوبوس‌های میدان رسالت ـ میدان ونک مانند سابق از بزرگراه شهید حقانی عبور کنند، شرکت واحد این بار هم بهانه‌هایی ازجمله اينكه ایستگاه اتوبوس ندارد و بعدازظهرها ترافیک سنگین است و امکان‌پذیر نیست، آورد؛ در‌حالی‌که هم ایستگاه دارد و هم اینکه وظیفه شرکت واحد خدمات‌رسانی به مسافران است. آیا مسافرانی که از بزرگراه شهید حقانی عبور می‌کنند، محکوم‌اند ترافیک بعدازظهرها را تحمل کنند و رانندگان شرکت واحد از جاهای دیگری عبور کنند تا از ترافیک و نور آفتاب در امان باشند؟ مسافران شرکت واحد وقتی مشکلات را می‌بینند، با مطبوعات در میان می‌گذارند؛ اما شرکت واحد به‌جای رسیدگی به‌گونه‌ای پاسخ می‌دهد که گویا هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم دروغ می‌گویند.
علی‌اکبر فرقانی
افزایش حقوق و گرانی: حقوق‌بگیران بر این عقیده‌اند که حاضر نیستند دولت حقوق‌ها را افزایش دهد و به‌جای آن شاهد افزایش گرانی افسارگسیخته در تمام زمینه‌ها باشند. از قبوض آب و برق و گاز و تلفن گرفته تا مایحتاج ضروری مردم همه گران و از قدرت خرید خانواده‌ها خارج است؛ چرا مسئولان مشکلات و گرفتاری‌های مردم را درک نمی‌کنند؟
عرفان از تهران
۱۵۰ هزار تومان کرایه غیرعادلانه: به محض تعطیلی از انزلی به تهران اتوبوس گیر نمی‌آید، اگر هم‌ بیاید، رانندگان کرایه‌های غیرعادلانه ۱۵۰هزار‌تومانی مطالبه می‌کنند که خارج از عرف است.
از مسافران

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها