|

الو شرق 88640260

<a href="/cdn-cgi/l/email-protection" class="__cf_email__" data-cfemail="47342f2635202f2b2e292207342f2635202f23262e2b3e692e35">[email&#160;protected]</a> پیامک: 30004699

درخواست از رئيس‌جمهوري: مسئولاني كه تصميم گرفته‌اند قبض‌هاي برق، تلفن و حالا هم گاز را حذف كنند، بر اساس چه تفكر، منطق و استدلالی اين كار را انجام می‌دهند؟ بسياري از سالمندان يا بي‌سوادان كه تلفن همراه ندارند تكليفشان چيست؟ برخي از واحدهاي مسكوني و به‌ويژه مستأجران كه در ساختمان‌هاي اجاره‌اي زندگي مي‌كنند و به‌طور دوره‌اي يك نفر به‌عنوان مدير ساختمان انتخاب می‌شود و قبض‌ها را پرداخت مي‌كند، تكليف اين‌گونه خانواده‌ها چيست؟ تمامي شركت‌ها از مردم بابت ارائه خدمات پول مي‌گيرند و اگر هم بيش از حد مجاز استفاده كنند جريمه مي‌شوند. چطور در ادارات دولتي که اين‌همه كاغذبازي و نامه‌نگاري مي‌شود و مراجعان را با چند برگ A4 از اتاقي به اتاق ديگر يا از طبقه‌اي به طبقه‌هاي ديگر مي‌‌فرستند به فكر حذف اين‌گونه كاغذبازي‌ها و اتلاف وقت مردم نيستند. به‌جاي حذف قبض‌هاي كاغذي جلوی بقيه اسراف‌ها را بگيرند. هيچ سازماني پاسخ‌گوي اعتراض مردم نيست. از رئيس‌جمهوري تقاضاي رسيدگي به اين موضوع را داريم.
عرفان از تهران
مشترك‌آزاري از نوع ايرانسل!: مشتركان سيم‌كارت‌هاي ايرانسل از اينكه اين شركت و مسئولان به مشكلاتشان رسيدگي نمي‌كنند، شكايت دارند؛ به‌عنوان‌نمونه هرگاه براي مشتركان ديگري پيامك ارسال مي‌كنيم روي صفحه تلفن همراه ابتدا مي‌نويسد ارسال شد و سپس مي‌نويسد تحويل شد. اما وقتي پيگيري مي‌كنيم، مي‌گويند پيامكي نرسيده است. اين در حالي است كه از سيم‌كارت‌هاي اعتباري بابت ارسال پيامك هزينه‌اي كسر مي‌شود و افرادي كه سيم‌كارت‌هاي دائمي دارند، به بدهكاري آنها افزوده مي‌شود و بارها اين مسئله اتفاق افتاده است. موضوع ديگر اينكه به محض خريد شارژ، مبلغي هم به‌عنوان ماليات يا ارزش افزوده محاسبه مي‌شود (برای نمونه 450 تومان مالیات برای شارژ پنج‌هزارتومانی) يا اينكه اگر آهنگ‌ پيشواز موردعلاقه‌ات خريداري شود، پول آن محاسبه مي‌شود، اما به‌جاي آهنگ درخواستي، آهنگ ديگري براي متقاضيان ارسال مي‌شود! بيشترين شكايت مردم از پرداخت پول اضافه بابت خريد شارژ است كه مبلغي بدون رضايت مشتريان محاسبه مي‌شود.
علي از تهران

درخواست از رئيس‌جمهوري: مسئولاني كه تصميم گرفته‌اند قبض‌هاي برق، تلفن و حالا هم گاز را حذف كنند، بر اساس چه تفكر، منطق و استدلالی اين كار را انجام می‌دهند؟ بسياري از سالمندان يا بي‌سوادان كه تلفن همراه ندارند تكليفشان چيست؟ برخي از واحدهاي مسكوني و به‌ويژه مستأجران كه در ساختمان‌هاي اجاره‌اي زندگي مي‌كنند و به‌طور دوره‌اي يك نفر به‌عنوان مدير ساختمان انتخاب می‌شود و قبض‌ها را پرداخت مي‌كند، تكليف اين‌گونه خانواده‌ها چيست؟ تمامي شركت‌ها از مردم بابت ارائه خدمات پول مي‌گيرند و اگر هم بيش از حد مجاز استفاده كنند جريمه مي‌شوند. چطور در ادارات دولتي که اين‌همه كاغذبازي و نامه‌نگاري مي‌شود و مراجعان را با چند برگ A4 از اتاقي به اتاق ديگر يا از طبقه‌اي به طبقه‌هاي ديگر مي‌‌فرستند به فكر حذف اين‌گونه كاغذبازي‌ها و اتلاف وقت مردم نيستند. به‌جاي حذف قبض‌هاي كاغذي جلوی بقيه اسراف‌ها را بگيرند. هيچ سازماني پاسخ‌گوي اعتراض مردم نيست. از رئيس‌جمهوري تقاضاي رسيدگي به اين موضوع را داريم.
عرفان از تهران
مشترك‌آزاري از نوع ايرانسل!: مشتركان سيم‌كارت‌هاي ايرانسل از اينكه اين شركت و مسئولان به مشكلاتشان رسيدگي نمي‌كنند، شكايت دارند؛ به‌عنوان‌نمونه هرگاه براي مشتركان ديگري پيامك ارسال مي‌كنيم روي صفحه تلفن همراه ابتدا مي‌نويسد ارسال شد و سپس مي‌نويسد تحويل شد. اما وقتي پيگيري مي‌كنيم، مي‌گويند پيامكي نرسيده است. اين در حالي است كه از سيم‌كارت‌هاي اعتباري بابت ارسال پيامك هزينه‌اي كسر مي‌شود و افرادي كه سيم‌كارت‌هاي دائمي دارند، به بدهكاري آنها افزوده مي‌شود و بارها اين مسئله اتفاق افتاده است. موضوع ديگر اينكه به محض خريد شارژ، مبلغي هم به‌عنوان ماليات يا ارزش افزوده محاسبه مي‌شود (برای نمونه 450 تومان مالیات برای شارژ پنج‌هزارتومانی) يا اينكه اگر آهنگ‌ پيشواز موردعلاقه‌ات خريداري شود، پول آن محاسبه مي‌شود، اما به‌جاي آهنگ درخواستي، آهنگ ديگري براي متقاضيان ارسال مي‌شود! بيشترين شكايت مردم از پرداخت پول اضافه بابت خريد شارژ است كه مبلغي بدون رضايت مشتريان محاسبه مي‌شود.
علي از تهران

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها