روی خط مد
برگزاری نمایشگاه پوشاک عاشورایی در تهران
نمایشگاه فروش فوقالعاده پوشاک عاشورایی تا 15 مهر در تهران برپاست. اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با همکاری اتاق اصناف تهران و سازمان صمت استان تهران بهمنظور ترویج فرهنگ پوشاک عاشورایی از پانزدهم شهریور تا پانزدهم مهر به مدت یک ماه، نمایشگاه فروش فوقالعاده پوشاک عاشورایی را در هزار فروشگاه کالاهای باکیفیت در سطح شهر تهران برگزار میکند.
فراخوان فدراسیون والیبال برای ساماندهی لباس داوران
فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در راستای ساماندهی لباس داوران اقدام به اعلام فراخوان کرده و گفته است طراحان و تولیدکنندگان لباسهای ورزشی و علاقهمندان میتوانند نمونه طرح، تولید یا مشخصات پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان شهریور 1398 به دبیرخانه فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران واقع در مجموعه ورزشی آزادی بهصورت حضوری تحویل دهند. به گزارش هنرآنلاین، فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد برای ساماندهی لباس و بج داوران والیبال سراسر کشور با مشخصات ذیل اقدام کند:
الف: لباس داوری
لباس داوران به رنگ سرمهای و با طرح و مشخصات فدراسیون جهانی والیبال FIVB
لباس داوران ملی به رنگ آبی و با طرح و مشخصات کنفدراسیون آسیایی والیبال AVC
لباس داوران درجهیک، دو، سه به رنگ سفید، آستینبلند، یقه سرمهای و با نوار سرمهای روی آستینها
ب: بج داوری
جنس بجها پارچهای و طرح و نوشته گلدوزیشده باشد. لوگوی اصلی بج، آرم و لوگوی فدراسیون والیبال کشور باشد. پشت بجها ترجیحا از جنس پلیاستر باشد. بج بهصورت گرد و به قطر 10 سانتیمتر باشد. روی بجها درجه داوری مشخص شود و رنگ بجها نسبت به درجات داوری متفاوت باشد.
برونسپاری کفش ملی
برخی تولیدکنندگان کفش در کشور محصولات خود را با نشان کفش ملی از طریق فروشگاههای کفش ملی به فروش میرسانند. شرکت کفش ملی زمانی بیش از ۵۲ کارخانه در صنعت کفش و چرم و بیش از ۴۰۰ فروشگاه زنجیرهای کفش ملی در سطح ایران و بین ۹ تا ۱۱هزار کارگر داشت و تولیدات این شرکت به اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی، مجارستان، لهستان، رومانی و حتی اروپای غربی صادر میشد اما تا امروز ماشینآلات این کارخانه تماما فروختهشده است و محل کارخانهها (پارک صنعتی کفش ملی) به انبار تبدیلشده که بخشی از آن در اختیار شرکت خودروسازی سایپا است و بخش دیگر آن تبدیل به انبار کفش شده است. امیررضا شریعتی، مدیر فروش کفش ملی درباره شرایط حاکم بر این برند مطرح کفش در ایران به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به دلیل سیاستهای دولت در بحث خصوصیسازی یا تغییر در تکنیکهای مدیریتی، فعالیت داخلی در مجموعه کفش ملی کاهش یافته بهطوریکه امروز سفارشهای کفش ملی برونسپاری میشود. کفش ملی علیرغم شهرت بسیار بالا در ایران و برخی دیگر از کشورها تاکنون هیچ شعبهای در کشورهای خارجی جهت عرضه محصولات خود نداشته است.
برگزاری نمایشگاه پوشاک عاشورایی در تهران
نمایشگاه فروش فوقالعاده پوشاک عاشورایی تا 15 مهر در تهران برپاست. اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با همکاری اتاق اصناف تهران و سازمان صمت استان تهران بهمنظور ترویج فرهنگ پوشاک عاشورایی از پانزدهم شهریور تا پانزدهم مهر به مدت یک ماه، نمایشگاه فروش فوقالعاده پوشاک عاشورایی را در هزار فروشگاه کالاهای باکیفیت در سطح شهر تهران برگزار میکند.
فراخوان فدراسیون والیبال برای ساماندهی لباس داوران
فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در راستای ساماندهی لباس داوران اقدام به اعلام فراخوان کرده و گفته است طراحان و تولیدکنندگان لباسهای ورزشی و علاقهمندان میتوانند نمونه طرح، تولید یا مشخصات پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان شهریور 1398 به دبیرخانه فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران واقع در مجموعه ورزشی آزادی بهصورت حضوری تحویل دهند. به گزارش هنرآنلاین، فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد برای ساماندهی لباس و بج داوران والیبال سراسر کشور با مشخصات ذیل اقدام کند:
الف: لباس داوری
لباس داوران به رنگ سرمهای و با طرح و مشخصات فدراسیون جهانی والیبال FIVB
لباس داوران ملی به رنگ آبی و با طرح و مشخصات کنفدراسیون آسیایی والیبال AVC
لباس داوران درجهیک، دو، سه به رنگ سفید، آستینبلند، یقه سرمهای و با نوار سرمهای روی آستینها
ب: بج داوری
جنس بجها پارچهای و طرح و نوشته گلدوزیشده باشد. لوگوی اصلی بج، آرم و لوگوی فدراسیون والیبال کشور باشد. پشت بجها ترجیحا از جنس پلیاستر باشد. بج بهصورت گرد و به قطر 10 سانتیمتر باشد. روی بجها درجه داوری مشخص شود و رنگ بجها نسبت به درجات داوری متفاوت باشد.
برونسپاری کفش ملی
برخی تولیدکنندگان کفش در کشور محصولات خود را با نشان کفش ملی از طریق فروشگاههای کفش ملی به فروش میرسانند. شرکت کفش ملی زمانی بیش از ۵۲ کارخانه در صنعت کفش و چرم و بیش از ۴۰۰ فروشگاه زنجیرهای کفش ملی در سطح ایران و بین ۹ تا ۱۱هزار کارگر داشت و تولیدات این شرکت به اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی، مجارستان، لهستان، رومانی و حتی اروپای غربی صادر میشد اما تا امروز ماشینآلات این کارخانه تماما فروختهشده است و محل کارخانهها (پارک صنعتی کفش ملی) به انبار تبدیلشده که بخشی از آن در اختیار شرکت خودروسازی سایپا است و بخش دیگر آن تبدیل به انبار کفش شده است. امیررضا شریعتی، مدیر فروش کفش ملی درباره شرایط حاکم بر این برند مطرح کفش در ایران به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به دلیل سیاستهای دولت در بحث خصوصیسازی یا تغییر در تکنیکهای مدیریتی، فعالیت داخلی در مجموعه کفش ملی کاهش یافته بهطوریکه امروز سفارشهای کفش ملی برونسپاری میشود. کفش ملی علیرغم شهرت بسیار بالا در ایران و برخی دیگر از کشورها تاکنون هیچ شعبهای در کشورهای خارجی جهت عرضه محصولات خود نداشته است.