|

الو شرق 88640260

<a href="/cdn-cgi/l/email-protection" class="__cf_email__" data-cfemail="4d3e252c3f2a25212423280d3e252c3f2a25292c24213463243f">[email&#160;protected]</a> پیامک: 30004699

مترو در خدمت پول و تراکنش بیشتر! مدتی قبل پیمانکار شرکت بهره‌برداری مترو به نام «توسن» تمام باجه‌های بلیت‌‌فروشی و شارژ بلیت ایستگاه‌‌ها را ملزم کرد کارت بلیت‌ها را بیش از سه هزار تومان شارژ نکنند؛ با پیگیری موضوع و انتقاد در مطبوعات، روابط عمومی این شرکت پاسخی داد مبنی بر اینکه مسافران با وجه نقدی و کارت عابربانک می‌توانند با مراجعه به فروشندگان بلیت یا از طریق دستگاه‌های دیواری به هر میزان که می‌خواهند کارت بلیت‌ها را شارژ کنند و در نتیجه برای مدتی مشکل رفع شد. این‌بار فروشندگان بلیت ملزم شده‌اند برای بالا‌بردن تراکنش حساب مترو، کارت بلیت‌ها را با کارت عابر‌بانک یا وجه نقد تا سقف 10 هزار تومان شارژ کنند و دستگاه‌های دیواری غیرفعال شده‌‌‌اند. در برخی ایستگاه‌ها هم نوشته‌اند مسافران برای استرداد کارت بلیت‌ها به بلیت‌فروشی‌ها مراجعه کنند. طرح جدید موجب نارضایتی مسافران و ازدحام مقابل بلیت‌فروشی‌ها شده است. باید گفت متأسفانه مسئولان مترو به‌جای اینکه به فکر آسایش و رفاه مسافران باشند، به فکر تراکنش حسابشان هستند؛ به عبارتی مردم را به بازی گرفته‌اند. پیشنهاد می‌شود مسئولان رده‌بالای مترو دقایقی وقت بگذارند و به ایستگاه‌ها مراجعه کنند تا بیشتر در جریان مشکلات قرار گیرند.
علی‌اکبر فرقانی
چرا طعم و مزه شیرهای پاستوریزه گاهی اوقات با دفعات قبلی همان محصول از همان مارک و کارخانه فرق می‌کند؟ به‌طوری‌که اغلب مزه شیر واقعی با همان رنگ و بو و غلظت و طعم بوده اما گاهی بی‌مزه، رقیق، آبکی و متفاوت با همیشه است و ناخودآگاه این تصور حتما اشتباه و غلط پدید می‌آید که نکند خدای ناکرده گاهی به علل مختلف و ازجمله نرسیدن شیر به کارخانه، از مواد مصنوعی و مشابه شیر و ساختگی استفاده شده باشد؛ همان‌طور که در یک کلیپ در فضای مجازی این روش غیراصولی و ناجوانمردانه نشان داده شده بود که مطمئنا با نظارت‌های دقیق و آزمایشگاهی کارخانه و بهداشت این‌چنین نبوده و نیست. ضمنا بهتر است اگر از شیرخشک مجاز در تولید آن روز آن محصول استفاده شده است، روی همان پاکت یا بطری شیر درج شود.
یک مخاطب

مترو در خدمت پول و تراکنش بیشتر! مدتی قبل پیمانکار شرکت بهره‌برداری مترو به نام «توسن» تمام باجه‌های بلیت‌‌فروشی و شارژ بلیت ایستگاه‌‌ها را ملزم کرد کارت بلیت‌ها را بیش از سه هزار تومان شارژ نکنند؛ با پیگیری موضوع و انتقاد در مطبوعات، روابط عمومی این شرکت پاسخی داد مبنی بر اینکه مسافران با وجه نقدی و کارت عابربانک می‌توانند با مراجعه به فروشندگان بلیت یا از طریق دستگاه‌های دیواری به هر میزان که می‌خواهند کارت بلیت‌ها را شارژ کنند و در نتیجه برای مدتی مشکل رفع شد. این‌بار فروشندگان بلیت ملزم شده‌اند برای بالا‌بردن تراکنش حساب مترو، کارت بلیت‌ها را با کارت عابر‌بانک یا وجه نقد تا سقف 10 هزار تومان شارژ کنند و دستگاه‌های دیواری غیرفعال شده‌‌‌اند. در برخی ایستگاه‌ها هم نوشته‌اند مسافران برای استرداد کارت بلیت‌ها به بلیت‌فروشی‌ها مراجعه کنند. طرح جدید موجب نارضایتی مسافران و ازدحام مقابل بلیت‌فروشی‌ها شده است. باید گفت متأسفانه مسئولان مترو به‌جای اینکه به فکر آسایش و رفاه مسافران باشند، به فکر تراکنش حسابشان هستند؛ به عبارتی مردم را به بازی گرفته‌اند. پیشنهاد می‌شود مسئولان رده‌بالای مترو دقایقی وقت بگذارند و به ایستگاه‌ها مراجعه کنند تا بیشتر در جریان مشکلات قرار گیرند.
علی‌اکبر فرقانی
چرا طعم و مزه شیرهای پاستوریزه گاهی اوقات با دفعات قبلی همان محصول از همان مارک و کارخانه فرق می‌کند؟ به‌طوری‌که اغلب مزه شیر واقعی با همان رنگ و بو و غلظت و طعم بوده اما گاهی بی‌مزه، رقیق، آبکی و متفاوت با همیشه است و ناخودآگاه این تصور حتما اشتباه و غلط پدید می‌آید که نکند خدای ناکرده گاهی به علل مختلف و ازجمله نرسیدن شیر به کارخانه، از مواد مصنوعی و مشابه شیر و ساختگی استفاده شده باشد؛ همان‌طور که در یک کلیپ در فضای مجازی این روش غیراصولی و ناجوانمردانه نشان داده شده بود که مطمئنا با نظارت‌های دقیق و آزمایشگاهی کارخانه و بهداشت این‌چنین نبوده و نیست. ضمنا بهتر است اگر از شیرخشک مجاز در تولید آن روز آن محصول استفاده شده است، روی همان پاکت یا بطری شیر درج شود.
یک مخاطب

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها