|

ترند‌های مد در جهان

محصولات مراقبت پوست صدرنشین سوشیال‌مدیا
گروه مد، بخش بین‌الملل: شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان شامل پینترست (Pinterest) و اینستاگرم (Instagram) این هفته نیز با گردش مالی بالای حاصل از تبلیغات وسیع محصولات مراقبت از پوست و زیبایی به‌خصوص لوسیون‌های احیای پوست، نه تنها جریان اقتصادی پویایی را در صفحه خانگی خود رقم زدند بلکه نام این محصولات و کمپانی‌های تولیدکننده آنها را به ترند هفتگی مد و زیبایی تبدیل کردند. فعالیت شبانه‌روزی و بدون وقفه پلتفرم‌های فروش آنلاین این محصولات از جمله راهکارهایی است که این دو شبکه اجتماعی محبوب و پرمخاطب برای مدیریت سبد تبلیغاتی خود در نظر گرفته‌اند. پلتفرم‌هایی که کمتر کسی می‌داند از سوی چه سیاست‌گذاری‌ها و صاحبان اقتصاد جهانی مدیریت می‌شود. کار با این پلتفرم‌ها جهت خرید محصولات مد به اندازه‌ای آسان و به اصطلاح کاربرمحور (User Friendly) است که کمتر بیننده این تبلیغات از کلیک‌کردن و خرید یک قلم صرف‌نظر می‌کند.
به مناسبت زادروز مدل فلسطینی
ووگ بریتانیا در تازه‌ترین شماره خود به مناسبت زادروز یک مدل مشهور، به بررسی استایل و فراز و فرودهای زندگی مدل فلسطینی-هلندی‌تبار پرداخته است. بلا حدید (Bella Hadid)، زاده ۹ اکتبر ۱۹۹۶ است که با نام کامل ایزابلا خیر حدید (Isabella Khair Hadid) شناخته می‌شود. او مانکنی اهل ایالات متحده آمریکا، زاده واشنگتن‌دی‌سی و از تبار فلسطینی- هلندی است. مادر او زنی هلندی‌تبار و پدرش یکی از ثروتمندان اهل فلسطین است. پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. خواهر بلا، جیجی حدید (Gigi Hadid) و برادرش انوار حدید (Anvar Hadid) هم در صنعت مدلینگ مشغول هستند. دوستی بلا حدید با خواننده شهیر کانادایی در سال 2015، نام او را به عنوان مدل پابلیک بر سر زبان‌ها انداخت و با دریافت جایزه مدل سال 2016، به شهرت جهانی رسید. بلا حدید از 16سالگی با حضور در یک فیلم تبلیغاتی به صورت رسمی وارد صنعت مدلینگ شد و با سبک ویژه خود در کت‌واک‌ها، توانست امضای منحصربه‌فرد خود را به تماشاگران و منتقدان عرصه مد بشناساند و خود را در دنیای رقابت بی‌رحمانه و سخت مدلینگ به عنوان مدلی موفق متمایز كند.
بازگشت دوران ماری‌ آنتوانت به دنیای مد
در کالکشن جدید 2020 برند تام براون
(Thom Browne)، کانسپتی آنتیک و قدیمی به نمایش گذاشته شده است. این کالکشن منحصر‌به‌فرد با طراحی‌های خاص و آوانگارد و با الهام از قرن ۱۸ میلادی، مجموعه‌ای بسیار دیدنی را به ارمغان آورده است. طراح برند برای این مجموعه با انتخاب پارچه‌های متنوع و برش‌های خاص، در رنگ‌های روشن و پاستلی و با تزییناتی لایه لایه و حجیم، سعی کرده مد محبوب قرن 18 را با مدرن‌سازی معاصر آمیخته و به مذاق مخاطب امروز جذاب جلوه دهد. زیردامنی‌های چتری‌مانند و عریض به نام «پنی‌یر» که در دوران ماری آنتوانت رایج بود، در این کالکشن دیده می‌شود. نوع آرایش غلیظ صورت مدل‌هاي حاضر در کت‌واک و موهای مدل‌ها که با پف زیاد و حجیم شبیه کلاه‌گیس‌های مختص همان قرن که در دوران لویی چهاردهم و پانزدهم مرسوم بوده، دیزاین شده بود، به همذات‌پنداری تماشاچی فشن‌شو و شبیه‌سازی فضاي قرن 18 کمک بیشتری کرده است.
محصولات مراقبت پوست صدرنشین سوشیال‌مدیا
گروه مد، بخش بین‌الملل: شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان شامل پینترست (Pinterest) و اینستاگرم (Instagram) این هفته نیز با گردش مالی بالای حاصل از تبلیغات وسیع محصولات مراقبت از پوست و زیبایی به‌خصوص لوسیون‌های احیای پوست، نه تنها جریان اقتصادی پویایی را در صفحه خانگی خود رقم زدند بلکه نام این محصولات و کمپانی‌های تولیدکننده آنها را به ترند هفتگی مد و زیبایی تبدیل کردند. فعالیت شبانه‌روزی و بدون وقفه پلتفرم‌های فروش آنلاین این محصولات از جمله راهکارهایی است که این دو شبکه اجتماعی محبوب و پرمخاطب برای مدیریت سبد تبلیغاتی خود در نظر گرفته‌اند. پلتفرم‌هایی که کمتر کسی می‌داند از سوی چه سیاست‌گذاری‌ها و صاحبان اقتصاد جهانی مدیریت می‌شود. کار با این پلتفرم‌ها جهت خرید محصولات مد به اندازه‌ای آسان و به اصطلاح کاربرمحور (User Friendly) است که کمتر بیننده این تبلیغات از کلیک‌کردن و خرید یک قلم صرف‌نظر می‌کند.
به مناسبت زادروز مدل فلسطینی
ووگ بریتانیا در تازه‌ترین شماره خود به مناسبت زادروز یک مدل مشهور، به بررسی استایل و فراز و فرودهای زندگی مدل فلسطینی-هلندی‌تبار پرداخته است. بلا حدید (Bella Hadid)، زاده ۹ اکتبر ۱۹۹۶ است که با نام کامل ایزابلا خیر حدید (Isabella Khair Hadid) شناخته می‌شود. او مانکنی اهل ایالات متحده آمریکا، زاده واشنگتن‌دی‌سی و از تبار فلسطینی- هلندی است. مادر او زنی هلندی‌تبار و پدرش یکی از ثروتمندان اهل فلسطین است. پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. خواهر بلا، جیجی حدید (Gigi Hadid) و برادرش انوار حدید (Anvar Hadid) هم در صنعت مدلینگ مشغول هستند. دوستی بلا حدید با خواننده شهیر کانادایی در سال 2015، نام او را به عنوان مدل پابلیک بر سر زبان‌ها انداخت و با دریافت جایزه مدل سال 2016، به شهرت جهانی رسید. بلا حدید از 16سالگی با حضور در یک فیلم تبلیغاتی به صورت رسمی وارد صنعت مدلینگ شد و با سبک ویژه خود در کت‌واک‌ها، توانست امضای منحصربه‌فرد خود را به تماشاگران و منتقدان عرصه مد بشناساند و خود را در دنیای رقابت بی‌رحمانه و سخت مدلینگ به عنوان مدلی موفق متمایز كند.
بازگشت دوران ماری‌ آنتوانت به دنیای مد
در کالکشن جدید 2020 برند تام براون
(Thom Browne)، کانسپتی آنتیک و قدیمی به نمایش گذاشته شده است. این کالکشن منحصر‌به‌فرد با طراحی‌های خاص و آوانگارد و با الهام از قرن ۱۸ میلادی، مجموعه‌ای بسیار دیدنی را به ارمغان آورده است. طراح برند برای این مجموعه با انتخاب پارچه‌های متنوع و برش‌های خاص، در رنگ‌های روشن و پاستلی و با تزییناتی لایه لایه و حجیم، سعی کرده مد محبوب قرن 18 را با مدرن‌سازی معاصر آمیخته و به مذاق مخاطب امروز جذاب جلوه دهد. زیردامنی‌های چتری‌مانند و عریض به نام «پنی‌یر» که در دوران ماری آنتوانت رایج بود، در این کالکشن دیده می‌شود. نوع آرایش غلیظ صورت مدل‌هاي حاضر در کت‌واک و موهای مدل‌ها که با پف زیاد و حجیم شبیه کلاه‌گیس‌های مختص همان قرن که در دوران لویی چهاردهم و پانزدهم مرسوم بوده، دیزاین شده بود، به همذات‌پنداری تماشاچی فشن‌شو و شبیه‌سازی فضاي قرن 18 کمک بیشتری کرده است.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها