|

پرنده آبي

اربعین در فضای مجازی
ديتاك: بیش از 2.5میلیون توییت درمورد موضوع اربعین منتشر شده است. بیش از 52 هزار کاربر در مورد اربعین در توییتر صحبت کرده‌اند. مجموع این 2.5 میلیون توییت، بیش از 11 میلیون‌بار لایک شده است. همچنین در اینستاگرام بیش از 283 هزار پست توسط 89 هزار کاربر در مورد موضوع اربعین تولید شده است. این پست‌ها درمجموع بیش از 84 میلیون‌بار لایک شده‌اند. از نکات‌ قابل‌توجه اين است كه پست‌های منتشرشده در مورد موضوع اربعین در بستر توییتر تقریبا سه‌برابر پست‌های منتشرشده در اینستاگرام است. کاربران زن اینستاگرام تنها 27 درصد از محتوای تولیدشده در مورد اربعین را تولید کرده‌اند. این در حالی است که سهم مشارکت کاربران زن توییتر در موضوع اربعین 51 درصد بوده است. این آمار نشان می‌دهد کاربران زن توییتر دغدغه‌ بیشتری در زمینه‌ این موضوع خاص داشته‌اند. در هر دو پلتفرم اينستاگرام و توییتر بیش از 80 درصد کاربران تمایل به سفر مجردی داشته‌اند. 20 درصد کاربران اینستاگرام و 15 درصد کاربران توییتر ترجیح داده‌اند به صورت خانوادگی در این رویداد شرکت کنند.

اربعین در فضای مجازی
ديتاك: بیش از 2.5میلیون توییت درمورد موضوع اربعین منتشر شده است. بیش از 52 هزار کاربر در مورد اربعین در توییتر صحبت کرده‌اند. مجموع این 2.5 میلیون توییت، بیش از 11 میلیون‌بار لایک شده است. همچنین در اینستاگرام بیش از 283 هزار پست توسط 89 هزار کاربر در مورد موضوع اربعین تولید شده است. این پست‌ها درمجموع بیش از 84 میلیون‌بار لایک شده‌اند. از نکات‌ قابل‌توجه اين است كه پست‌های منتشرشده در مورد موضوع اربعین در بستر توییتر تقریبا سه‌برابر پست‌های منتشرشده در اینستاگرام است. کاربران زن اینستاگرام تنها 27 درصد از محتوای تولیدشده در مورد اربعین را تولید کرده‌اند. این در حالی است که سهم مشارکت کاربران زن توییتر در موضوع اربعین 51 درصد بوده است. این آمار نشان می‌دهد کاربران زن توییتر دغدغه‌ بیشتری در زمینه‌ این موضوع خاص داشته‌اند. در هر دو پلتفرم اينستاگرام و توییتر بیش از 80 درصد کاربران تمایل به سفر مجردی داشته‌اند. 20 درصد کاربران اینستاگرام و 15 درصد کاربران توییتر ترجیح داده‌اند به صورت خانوادگی در این رویداد شرکت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها