روی خط اخبار مد
تهران میزبان هفتمین ایرانمد
هفتمین نمایشگاه بینالمللی پوشاک ایران با عنوان «ایرانمد 2019» از 18 تا 21 آذر در تهران برپا میشود. این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی و با نظارت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برپا میشود. اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی فرانسه (UFI)، انجمن بینالمللی نمایشگاهها و رویدادهای آمریکا (IAEE)، انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاههای بینالمللی ایران (IEOA) و انجمن صنفی کارفرمایی غرفهسازان تهران (ESBAT) در برپایی این رویداد همکاری دارند.این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران برپا میشود.
نخستین حضور رسانهای دبیر جدید کارگروه مد و لباس
کرسی آزاداندیشی رسانهای با عنوان رسانه، مد و سبک زندگی به همت دانشکدههای علوم ارتباطات و مطالعات رسانه برپا شد. به گزارش هنرآنلاین، هشتمین کرسی آزاداندیشی رسانهای با عنوان رسانه، مد و سبک زندگی، با همکاری دانشکدههای علوم ارتباطات و مطالعات رسانه و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه پوشاک برگزار شد. سیدهمرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی خبری رئیس دانشکده هنر، محمدرضا رسولی معاون دانشکده ارتباطات و رسانه و حمید یوسفیفر دبیر کارگروه مد و لباس اتحادیه صنف پوشاک سراسر کشور، نقش ارتباطات و رسانه و نهادهای خصوصی و دولتی در شکلگیری فرایند تعاملی سبک زندگی و مد را نقد و بررسی کرده و به پرسشهای حضار در این زمینه پاسخ دادند. به گزارش «شرق»، بعد از انتصاب شفاپور به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در سکوت خبری، حضور در این کرسی آزاداندیشی نخستین حضور رسانهای دبیر جدید کارگروه است.
مسابقه «بازطراحی» لباس
نخستین مسابقه بازطراحی لباس به همراه ورکشاپ تخصصی مدیافت به همت انجمن طراحان پارچه و لباس خانه هنرمندان ساری برگزار میشود. علاقهمندان تا اول دی فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. ورکشاپ تخصصی مدیافت، روز هفتم دیماه برگزار میشود.
شناسایی الزامات طراحی سامانه اشتراکگذاری لباس
در عرف، آنجایی که بارزترین جلوههای لباس مورد توجه است، اعتقاد بر این است که هیچ لباسی نباید بیش از دو بار پوشیده شود. بر این اساس، تبلیغات و تکنیکهای بازاریابی با استفاده از عنصر مد موجب شدهاند از مطلوبیت پوشاک سابق کاسته شود و این به معنای ناپایداری و خروج از چرخه مصرفی، قبل از بهپایانرسیدن کارایی لباس است. تحقیقات نشان میدهد به منظور ایجاد پایداری در حوزه مد و لباس، فرایند استفاده اهمیت بیشتری دارد و بهتازگی گرایش به کار در حوزه مصرفکننده بیشتر شده است.
تهران میزبان هفتمین ایرانمد
هفتمین نمایشگاه بینالمللی پوشاک ایران با عنوان «ایرانمد 2019» از 18 تا 21 آذر در تهران برپا میشود. این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی و با نظارت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برپا میشود. اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی فرانسه (UFI)، انجمن بینالمللی نمایشگاهها و رویدادهای آمریکا (IAEE)، انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاههای بینالمللی ایران (IEOA) و انجمن صنفی کارفرمایی غرفهسازان تهران (ESBAT) در برپایی این رویداد همکاری دارند.این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران برپا میشود.
نخستین حضور رسانهای دبیر جدید کارگروه مد و لباس
کرسی آزاداندیشی رسانهای با عنوان رسانه، مد و سبک زندگی به همت دانشکدههای علوم ارتباطات و مطالعات رسانه برپا شد. به گزارش هنرآنلاین، هشتمین کرسی آزاداندیشی رسانهای با عنوان رسانه، مد و سبک زندگی، با همکاری دانشکدههای علوم ارتباطات و مطالعات رسانه و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه پوشاک برگزار شد. سیدهمرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی خبری رئیس دانشکده هنر، محمدرضا رسولی معاون دانشکده ارتباطات و رسانه و حمید یوسفیفر دبیر کارگروه مد و لباس اتحادیه صنف پوشاک سراسر کشور، نقش ارتباطات و رسانه و نهادهای خصوصی و دولتی در شکلگیری فرایند تعاملی سبک زندگی و مد را نقد و بررسی کرده و به پرسشهای حضار در این زمینه پاسخ دادند. به گزارش «شرق»، بعد از انتصاب شفاپور به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در سکوت خبری، حضور در این کرسی آزاداندیشی نخستین حضور رسانهای دبیر جدید کارگروه است.
مسابقه «بازطراحی» لباس
نخستین مسابقه بازطراحی لباس به همراه ورکشاپ تخصصی مدیافت به همت انجمن طراحان پارچه و لباس خانه هنرمندان ساری برگزار میشود. علاقهمندان تا اول دی فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. ورکشاپ تخصصی مدیافت، روز هفتم دیماه برگزار میشود.
شناسایی الزامات طراحی سامانه اشتراکگذاری لباس
در عرف، آنجایی که بارزترین جلوههای لباس مورد توجه است، اعتقاد بر این است که هیچ لباسی نباید بیش از دو بار پوشیده شود. بر این اساس، تبلیغات و تکنیکهای بازاریابی با استفاده از عنصر مد موجب شدهاند از مطلوبیت پوشاک سابق کاسته شود و این به معنای ناپایداری و خروج از چرخه مصرفی، قبل از بهپایانرسیدن کارایی لباس است. تحقیقات نشان میدهد به منظور ایجاد پایداری در حوزه مد و لباس، فرایند استفاده اهمیت بیشتری دارد و بهتازگی گرایش به کار در حوزه مصرفکننده بیشتر شده است.