|

نگاه

پاسخ روابط عمومي شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه:احتراما خواهشمند است درخصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، چهارشنبه مورخ 6/9/1398 صفحه 3 با مضمون: انتقاد به اشتباه در اعلام نام ايستگاه‌ها، پاسخ زير در همان صفحه به چاپ برسد:با سلام، احتراما ضمن عذرخواهي از مسافر گرامي درخصوص مشكل اعلام شده به اطلاع مي‌رساند بازديد از سامانه‌هاي رفاهي مسافران در قطارهاي مترو، ازجمله پايش وضعيت سيستم اعلام ايستگاه‌ها و رفع سريع خرابي‌ها، يكي از اولويت‌هاي اصلي شركت بهره‌برداري مترو است كه به‌صورت روزانه در بخش نگهداري و تعميرات ناوگان در حال انجام است و در صورت معيوب‌بودن در اسرع وقت رفع مي‌گردد. لازم به توضيح است كه نام ايستگاه‌ها به‌طور اتوماتيك اطلاع‌رساني مي‌شود و در صورت خرابي سيستم اطلاع‌رساني توسط راهبر قطار و نيز بلندگوي ايستگاه انجام مي‌شود.

پاسخ روابط عمومي شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه:احتراما خواهشمند است درخصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، چهارشنبه مورخ 6/9/1398 صفحه 3 با مضمون: انتقاد به اشتباه در اعلام نام ايستگاه‌ها، پاسخ زير در همان صفحه به چاپ برسد:با سلام، احتراما ضمن عذرخواهي از مسافر گرامي درخصوص مشكل اعلام شده به اطلاع مي‌رساند بازديد از سامانه‌هاي رفاهي مسافران در قطارهاي مترو، ازجمله پايش وضعيت سيستم اعلام ايستگاه‌ها و رفع سريع خرابي‌ها، يكي از اولويت‌هاي اصلي شركت بهره‌برداري مترو است كه به‌صورت روزانه در بخش نگهداري و تعميرات ناوگان در حال انجام است و در صورت معيوب‌بودن در اسرع وقت رفع مي‌گردد. لازم به توضيح است كه نام ايستگاه‌ها به‌طور اتوماتيك اطلاع‌رساني مي‌شود و در صورت خرابي سيستم اطلاع‌رساني توسط راهبر قطار و نيز بلندگوي ايستگاه انجام مي‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها