|

تیراندازی در محله فلاح تهران/ اشرار خطرناک جنوب تهران دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران خبر داد.

تیراندازی در محله فلاح تهران/ اشرار خطرناک جنوب تهران دستگیر شدند

به گزارش شبکه شرق، جزئیات تیراندازی و دستگیری دو شروری که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند، اعلام شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح گرم و سرد در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از  قدرتنمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد های اطلاعاتی  مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر  و به مقر انتظامی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرتنمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواه داد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها