|

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه‌نویی انتخاب شد!

مربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اجازه سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد!

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه‌نویی انتخاب شد!

به گزارش شبکه شرق، مربی پیشین تیم ملی ایران با نظر «امیر قلعه‌نویی» راهی تراکتور تبریز برای هدایت سرخپوشان تبریزی به طور موقت شد.

باشگاه تراکتور تبریز پس از حاشیه‌های فراوان پس از جدایی «پاکو خمز»، تصمیم به همکاری با یحیی گل محمدی گرفت تا سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند.

با این حال، باشگاه تراکتور پیگیر دریافت مجوزهای حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی تیمش است تا آنها تصمیم بگیرند مربی موقت را با انتخاب گل محمدی تا پایان فصل جاری انتخاب کنند.

از این‌رو، حمید مطهری با انتخاب گل محمدی و تایید محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، هدایت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

مطهری که به مدت یک سال دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران بود، برای پیوستن به تراکتور با این مربی تماس گرفت تا اجازه برای خروج از جمع مربیان تیم ملی ایران را بگیرد. قلعه نویی نیز با درخواست مطهری موافقت کرد تا او راهی تبریز شده و هدایت تراکتور را در ۶ بازی باقی‌مانده لیگ برتر و جام حذفی بر عهده بگیرد.

با خروج مطهری از جمع کادر فنی تیم ملی ایران دیگر خبری از بازگشت او نخواهد بود تا امیر قلعه نویی فکر نفر دیگری برای حضور در کنارش همراه با سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه و آندرانیک تیموریان باشد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها