|

آخرین خبر از «یسنا دیدار»؛ یسنا بعد از ۵ روز پیدا شد/ ویدئو

«یسنا بیدار» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله گلستان پیدا شد.

آخرین خبر از «یسنا دیدار»؛ یسنا بعد از ۵ روز پیدا شد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «یسنا دیدار» بعد از پنج روز مفقودی پیدا شد.

«یسنا بیدار» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله که از عصر روز یکشنبه «۹ اردیبهشت ماه» در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بود، مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

توضیحات فرماندار کلاله درباره پیدا شده یسنا بیدار

فرمانده انتظامی کلاله از پیدا شدن «یسنا دیدار» در زمین‌های اطراف یلی بدراق خبر داد.

سرهنگ سید خلیل هاشمی، فرمانده انتظامی کلاله اظهار کرد: «یسنا دیدار» پس از پنج روز مفقودی، لحظاتی پیش، در زمین‌های کشاورزی یلی بدراق زنده پیدا شد.»

یسنا بیدار  چگونه پیدا شد؟

مدیرعامل جمعیت هلال احمر، از زنده پیدا شدن این کودک چهار ساله توسط تیم پاراگلایدر خبر داد.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام کرد: «یسنا بیدار» کودک مفقودی در کلاله، توسط کایت‌سواران داوطلب هلال احمر زنده پیدا شد.

«یسنا بیدار» دختربچه چهارساله اهل روستای «یلی بدراق» شهرستان «کلاله» استان گلستان، از «یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه» مفقود شده بود. تمامی تیم‌های امدادی و انتظامی از لحظات اولیه در منطقه حاضر شدند و جست‌وجو با تمام توان و امکانات برای یافتن وی ادامه داشت.

خانواده این کودک، هنگام کار در مزارع روستای یلی بدراق متوجه گم شدن کودکشان شدند و ساعت ۱۷ روز یکشنبه، این خبر توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش شد و فوری گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای و نیرو‌های مردمی جست و جو‌ها را برای یافتن این کودک آغاز کردند.

جمعیت هلال احمر ایران نیز با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک چهار ساله اهل کلاله خبر داده بود. بر اساس این ویدیو، عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام شده بود. هلال احمر اعلام کرده بود که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد؛ همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب به کار گرفته شده بودند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاش بودند. 

در نهایت، مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام کرد که «یسنا بیدار» کودک مفقودی در کلاله، توسط کایت‌سواران داوطلب هلال احمر زنده پیدا شد.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر، از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبر داد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها