مد در جهان
پناهندگی به روایت هفته مد لندن
شرق- گروه مد: هفته مد لندن(LFW) برای پاییز زمستان 2019-2020 به میزبانی موزه بریتانیا، با استقبال گستردهای از سوی فشندیزاینرهای ژاپنی همراه بوده است. فشنشوی «نائومی کمپبل» (Naomi Campbell)، مدل-هنرپیشه معروف انگلیسی، در هفته مد لندن با استقبال بسیار گستردهای همراه بود و به اصطلاح مراسم را ترکاند. کمپبل که از سنین 20سالگی بیزنس شخصی خود را با نام مد برای امداد (Fashion for Relief) راهاندازی کرده است، با پایه قراردادن همین کانسپت، قالب بسیار مدرنی را با زبان طراحی مد و لباس
به معرض دید گذاشت.
کمپبل در کمپین امسال بیزنس خود، توجه عموم تماشاچیان و افکار عمومی را به موضوع مهاجرت و پناهندگان اختصاص داده بود و به دلیل قالب و محتوای جذابی که ارائه کرده بود، موفق شد حمایت مالی عظیمی را از شهرداری لندن و یونیسف از آنِ خود و تیم بزرگش کند. بیش از 80 مدل معروف دنیا او را در این شوی بزرگ همراهی میکردند. ووگ بریتانیا به افتخار این شوی متفاوت، لحظه به لحظه رویداد کمپبل در هفته مد لندن را روی وبسایت و شبکههای اجتماعی خود بازتاب داد.
درمان آکنه پاشنهآشیل صنعت زیبایی
ووگ بریتانیا در گزارشی اختصاصی به بررسی ریشههای آکنه بهویژ در بانوان پرداخته و عاجزانه به این پرسش پرداخته است که آیا صنعت پردرآمد زیبایی قادر خواهد بود این معضل را از چهره بانوان و آقایان بزداید یا اینکه همچنان باید با دستاویزهای این صنعت، برای مدت موقت یکروزه یا نیمروزه از شر این آکنهها خلاص شد.
به گزارش گروه مد «شرق»، محصولات زیبایی که به عنوان پوششهای موقت روی پوست صورت یا بدن استفاده میشوند، خود به دلیل ترکیبات شیمیایی و قلیایی، استعداد لطمهزدن به سلامت پوست در بلندمدت را دارند و اثر تسکینبخش آنها برای پوشش آکنهها و ایرادات سطحی پوست، کوتاهمدت و موقت است هر چند به نظر میرسد صنعت زیبایی تا سالهای آینده هم نتواند پاشنهآشیل را پوشش دهد زیرا مسئله آکنه و لکهای پوستی خاستگاه ژنتیکی دارند و با کاورهای موقت
قابل درمان نیستند.
پینترست پیشتاز در تبلیغ رنگ موی پاییزی
شبکه اجتماعی پینترست در اقدامی غافلگیرکننده، در هومپیج خود به صورت مستمر و مداوم دست به تبلیغ ترندهای رنگ مو زده است. تبلیغات مربوط به رنگ موهای مختص پاییز که در میان بانوان طرفداران زیادی دارد، از پربینندهترین پستهای این شبکه است.
به گزارش گروه مد «شرق»، شبکه اجتماعی آمریکایی گردش مالی آن از تبلیغات صنعت زیبایی بالغ بر میلیونها دلار است و آمار دقیقی از میزان گردش مالی این شبکه عظیم، پرطرفدار و البته ناشناخته در ایران، در وبسایتهای فارسی وجود ندارد. اما به نظر میرسد کمپانیهای فعال در صنعت زیبایی دنیا، لانه زنبور اصلی برای دیدهشدن و فروش بهتر و بیشتر را پیدا کرده و حجم زیادی از بودجه تبلیغات سالانه خود را خرج حضور مؤثر در این شبکه میکنند.
پناهندگی به روایت هفته مد لندن
شرق- گروه مد: هفته مد لندن(LFW) برای پاییز زمستان 2019-2020 به میزبانی موزه بریتانیا، با استقبال گستردهای از سوی فشندیزاینرهای ژاپنی همراه بوده است. فشنشوی «نائومی کمپبل» (Naomi Campbell)، مدل-هنرپیشه معروف انگلیسی، در هفته مد لندن با استقبال بسیار گستردهای همراه بود و به اصطلاح مراسم را ترکاند. کمپبل که از سنین 20سالگی بیزنس شخصی خود را با نام مد برای امداد (Fashion for Relief) راهاندازی کرده است، با پایه قراردادن همین کانسپت، قالب بسیار مدرنی را با زبان طراحی مد و لباس
به معرض دید گذاشت.
کمپبل در کمپین امسال بیزنس خود، توجه عموم تماشاچیان و افکار عمومی را به موضوع مهاجرت و پناهندگان اختصاص داده بود و به دلیل قالب و محتوای جذابی که ارائه کرده بود، موفق شد حمایت مالی عظیمی را از شهرداری لندن و یونیسف از آنِ خود و تیم بزرگش کند. بیش از 80 مدل معروف دنیا او را در این شوی بزرگ همراهی میکردند. ووگ بریتانیا به افتخار این شوی متفاوت، لحظه به لحظه رویداد کمپبل در هفته مد لندن را روی وبسایت و شبکههای اجتماعی خود بازتاب داد.
درمان آکنه پاشنهآشیل صنعت زیبایی
ووگ بریتانیا در گزارشی اختصاصی به بررسی ریشههای آکنه بهویژ در بانوان پرداخته و عاجزانه به این پرسش پرداخته است که آیا صنعت پردرآمد زیبایی قادر خواهد بود این معضل را از چهره بانوان و آقایان بزداید یا اینکه همچنان باید با دستاویزهای این صنعت، برای مدت موقت یکروزه یا نیمروزه از شر این آکنهها خلاص شد.
به گزارش گروه مد «شرق»، محصولات زیبایی که به عنوان پوششهای موقت روی پوست صورت یا بدن استفاده میشوند، خود به دلیل ترکیبات شیمیایی و قلیایی، استعداد لطمهزدن به سلامت پوست در بلندمدت را دارند و اثر تسکینبخش آنها برای پوشش آکنهها و ایرادات سطحی پوست، کوتاهمدت و موقت است هر چند به نظر میرسد صنعت زیبایی تا سالهای آینده هم نتواند پاشنهآشیل را پوشش دهد زیرا مسئله آکنه و لکهای پوستی خاستگاه ژنتیکی دارند و با کاورهای موقت
قابل درمان نیستند.
پینترست پیشتاز در تبلیغ رنگ موی پاییزی
شبکه اجتماعی پینترست در اقدامی غافلگیرکننده، در هومپیج خود به صورت مستمر و مداوم دست به تبلیغ ترندهای رنگ مو زده است. تبلیغات مربوط به رنگ موهای مختص پاییز که در میان بانوان طرفداران زیادی دارد، از پربینندهترین پستهای این شبکه است.
به گزارش گروه مد «شرق»، شبکه اجتماعی آمریکایی گردش مالی آن از تبلیغات صنعت زیبایی بالغ بر میلیونها دلار است و آمار دقیقی از میزان گردش مالی این شبکه عظیم، پرطرفدار و البته ناشناخته در ایران، در وبسایتهای فارسی وجود ندارد. اما به نظر میرسد کمپانیهای فعال در صنعت زیبایی دنیا، لانه زنبور اصلی برای دیدهشدن و فروش بهتر و بیشتر را پیدا کرده و حجم زیادی از بودجه تبلیغات سالانه خود را خرج حضور مؤثر در این شبکه میکنند.