|

بازتاب

پاسخ روابط‌عمومي شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه: با سلام، احتراما ضمن تشكر از مسافران گرامي و همچنين سپاس از آن روزنامه وزين به خاطر انعكاس ديدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان گرامي و ظرفيت ايجادشده جهت تعامل و پاسخ‌گويي به شهروندان و مسافران گرامي مترو، به اطلاع مي‌رساند اگر كارت بليت دانشجويي اين مسافر محترم دچار مشكل شده باشد، مي‌توانند به قسمت پشتيباني شركت توسن، واقع در ايستگاه‌هاي تهران (صادقيه) تئاترشهر و جانبازان مراجعه نمايند. گفتني است كه كارت‌هاي سالم و معتبر، در باجه‌هاي فروش بليت، هم با كارت بانكي و هم به صورت نقدي شارژ مي‌شوند.

پاسخ روابط‌عمومي شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه: با سلام، احتراما ضمن تشكر از مسافران گرامي و همچنين سپاس از آن روزنامه وزين به خاطر انعكاس ديدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان گرامي و ظرفيت ايجادشده جهت تعامل و پاسخ‌گويي به شهروندان و مسافران گرامي مترو، به اطلاع مي‌رساند اگر كارت بليت دانشجويي اين مسافر محترم دچار مشكل شده باشد، مي‌توانند به قسمت پشتيباني شركت توسن، واقع در ايستگاه‌هاي تهران (صادقيه) تئاترشهر و جانبازان مراجعه نمايند. گفتني است كه كارت‌هاي سالم و معتبر، در باجه‌هاي فروش بليت، هم با كارت بانكي و هم به صورت نقدي شارژ مي‌شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها