ساقهطلاييهاي دردسرساز
چندي پيش يكي از افراد شناختهشده، خيلي تصادفي دريافت كه اندازه بيسكويتهاي ساقهطلايي در حال كاهش هستند، آن هم در يك دوره كوتاه؛ همان دوران كوتاه مشهور كه قيمتها سر به فلك كشيده بود و همهچيز روزانه گران ميشد.
او عكسي از اين تغيير اندازه كه نشاندهنده كاهش تعداد بيسكويتها بود، منتشر و به اين نكته بهعنوان عدم مديريت اشاره كرد. اينطور كه معلوم است قرار است از او شكايت شود. در خبري كه روزنامه جوان، سايت مشرق و... به نقل از اكونيوز منتشر كردهاند و متعلق به چند روز گذشته است، از زبان مدیرعامل گروه صنعتی مینو اعلام شده است «با افرادی که علیه «ساقهطلایی» سیاهنمایی میکنند، برخورد میکنیم» و تأكيد شده «بهزودی کسانی را که به این برند ملی ضربه زدهاند به دادگاه خواهیم کشاند!» در متن اين خبر آمده است كه دکتر علیرضا عباسیانفر با انتقاد از رفتار زشت برخی افراد در تلاش برای تخریب ساقهطلایی گفته: «ملاک فروش ساقهطلایی وزن است که روی لفاف درج شده که ۲۰۰ گرم باید باشد و استوانه لفاف طراحیشده نیز بعد از پرشدن از محصول همین میزان را با انحراف پنج درصد بیشتر یا کمتر نشان میدهد و هرکس یک بسته ساقهطلایی کمتر از وزن اعلامشده تحویل دهد، به او جایزه خواهیم داد».
او با بیان این مطلب که از خردادماه امسال این محصول با رشد تولید نسبت به قبل روبهرو بوده است، گفته: «ساقهطلایی محصولی است که رکورددار تولید بیسکويت ایران است و همین افزایش تولید و تثبیت جایگاه فروش باعث شده که برخیها به دنبال تخریب باشند».
او ادامه داده: «سالهاست که وزن بیسکویت ساقهطلایی روی آن نوشته شده و هیچگاه تغییر نکرده است. وزن ساقه طلایی
5% + 200 گرم است. هر چندوقت یکبار هجمهای علیه این برند برتر ملی
انجام میشود».
مدیرعامل گروه صنعتی مینو اظهار کرده: «حجم تولید روزانه ساقهطلایی شاید بیشتر از تولید یک یا دو هفته محصول بیسکویت برخی شرکتها باشد و حال که مردم خواهان این محصول هستند متأسفانه برخی چشم دیدن موفقیت روزافزون این محصول را ندارند».
دکتر عباسیانفر در ارتباط با طرح شکایت از برخی افراد که در حال سیاهنمایی نسبت به این محصول استراتژیک مینو هستند، گفت: «در دادسرای فرهنگ و رسانه طرح دعوا شده و پلیس فتا در حال تکمیل تحقیقات است و بهزودی تمام کسانی را که با جعل تصویر و سیاهنمایی به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربهزدن به این برند ملی هستند به دادگاه خواهیم کشاند».
*درباره اين گفتهها غير از تعجب و حيرت احساس ديگري نميتوان داشت، چراكه مثلا تصور كنيد در حکم محكوميت بزنند سیاهنمایی علیه بیسکویت ساقهطلایی! اما سؤال اين است که آيا واقعا اينگونه سخنگفتن از سوي يك مدير درست است؟ با يك انتقاد ساده چرا بايد اينگونه رفتار شود؟ واقعا تنها راه، تهديد و پروندهسازي است؟ البته شايد روابطعمومي اين سازمان و اين مسئول معتقد باشند تنها راه شنيدن صدايشان، شكايت باشد.
متن اول را كه ببينيد از تغيير اندازه چهار بسته ساقهطلایی که در فاصله دو هفته خریداری شده آغاز ميشود. همچنين نویسنده به بینظمیای اشاره دارد که به کموزیادشدن تعداد در بستههای مختلف منجر شده است.
راستي اگر نويسنده مطلب الان اين ساقهطلاييهاي متفاوت در اندازه را داشت، ميتوانست جايزه وعدهدادهشده را دريافت كند؟
البته در تماس با كسي كه اولينبار اين عكس را منتشر كرد متوجه شديم هنوز ابلاغيهاي به دستش نرسيده است.
چندي پيش يكي از افراد شناختهشده، خيلي تصادفي دريافت كه اندازه بيسكويتهاي ساقهطلايي در حال كاهش هستند، آن هم در يك دوره كوتاه؛ همان دوران كوتاه مشهور كه قيمتها سر به فلك كشيده بود و همهچيز روزانه گران ميشد.
او عكسي از اين تغيير اندازه كه نشاندهنده كاهش تعداد بيسكويتها بود، منتشر و به اين نكته بهعنوان عدم مديريت اشاره كرد. اينطور كه معلوم است قرار است از او شكايت شود. در خبري كه روزنامه جوان، سايت مشرق و... به نقل از اكونيوز منتشر كردهاند و متعلق به چند روز گذشته است، از زبان مدیرعامل گروه صنعتی مینو اعلام شده است «با افرادی که علیه «ساقهطلایی» سیاهنمایی میکنند، برخورد میکنیم» و تأكيد شده «بهزودی کسانی را که به این برند ملی ضربه زدهاند به دادگاه خواهیم کشاند!» در متن اين خبر آمده است كه دکتر علیرضا عباسیانفر با انتقاد از رفتار زشت برخی افراد در تلاش برای تخریب ساقهطلایی گفته: «ملاک فروش ساقهطلایی وزن است که روی لفاف درج شده که ۲۰۰ گرم باید باشد و استوانه لفاف طراحیشده نیز بعد از پرشدن از محصول همین میزان را با انحراف پنج درصد بیشتر یا کمتر نشان میدهد و هرکس یک بسته ساقهطلایی کمتر از وزن اعلامشده تحویل دهد، به او جایزه خواهیم داد».
او با بیان این مطلب که از خردادماه امسال این محصول با رشد تولید نسبت به قبل روبهرو بوده است، گفته: «ساقهطلایی محصولی است که رکورددار تولید بیسکويت ایران است و همین افزایش تولید و تثبیت جایگاه فروش باعث شده که برخیها به دنبال تخریب باشند».
او ادامه داده: «سالهاست که وزن بیسکویت ساقهطلایی روی آن نوشته شده و هیچگاه تغییر نکرده است. وزن ساقه طلایی
5% + 200 گرم است. هر چندوقت یکبار هجمهای علیه این برند برتر ملی
انجام میشود».
مدیرعامل گروه صنعتی مینو اظهار کرده: «حجم تولید روزانه ساقهطلایی شاید بیشتر از تولید یک یا دو هفته محصول بیسکویت برخی شرکتها باشد و حال که مردم خواهان این محصول هستند متأسفانه برخی چشم دیدن موفقیت روزافزون این محصول را ندارند».
دکتر عباسیانفر در ارتباط با طرح شکایت از برخی افراد که در حال سیاهنمایی نسبت به این محصول استراتژیک مینو هستند، گفت: «در دادسرای فرهنگ و رسانه طرح دعوا شده و پلیس فتا در حال تکمیل تحقیقات است و بهزودی تمام کسانی را که با جعل تصویر و سیاهنمایی به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربهزدن به این برند ملی هستند به دادگاه خواهیم کشاند».
*درباره اين گفتهها غير از تعجب و حيرت احساس ديگري نميتوان داشت، چراكه مثلا تصور كنيد در حکم محكوميت بزنند سیاهنمایی علیه بیسکویت ساقهطلایی! اما سؤال اين است که آيا واقعا اينگونه سخنگفتن از سوي يك مدير درست است؟ با يك انتقاد ساده چرا بايد اينگونه رفتار شود؟ واقعا تنها راه، تهديد و پروندهسازي است؟ البته شايد روابطعمومي اين سازمان و اين مسئول معتقد باشند تنها راه شنيدن صدايشان، شكايت باشد.
متن اول را كه ببينيد از تغيير اندازه چهار بسته ساقهطلایی که در فاصله دو هفته خریداری شده آغاز ميشود. همچنين نویسنده به بینظمیای اشاره دارد که به کموزیادشدن تعداد در بستههای مختلف منجر شده است.
راستي اگر نويسنده مطلب الان اين ساقهطلاييهاي متفاوت در اندازه را داشت، ميتوانست جايزه وعدهدادهشده را دريافت كند؟
البته در تماس با كسي كه اولينبار اين عكس را منتشر كرد متوجه شديم هنوز ابلاغيهاي به دستش نرسيده است.